15.aprill

Hemma efter jobbet på hotell, och jag är helt slut nu. Jobbade bara, åt ingen lunch, ingen tid. Tror att nu kommer det lite mer jobb där. Men jag håller kvar min anställning . Hämtat J före klockan fyra, hon tycker att det är för tidigt att hämta henne. Vet inte, om ska jobba imorgon. De sa ingenting, och jag frågade inte heller. Imorgon kväll kommer M hem, nu han har varit på intervju, och har ingen aning hur gick det. Om det skulle gått bra, då skulle han skickat meddelande ju, vill inte fråga honom heller. Surfar runt, att hitta nån. Och igår loggade in happy panncake, och det klart började chatta med A. Vi bara skojade, att vi ska göra det och det. Han bara vill leka med mig, det vill inte jag. Måste vara aktiv själv, om vill träffa nån ju .Men att vara medlem alla olika sidorna, nej tack. Kanske ska öppna badoo, då kommer det många kontakta mig direkt, men mest oseriösa där ju. Det är svårt att ta kontakt. Jag kontaktat många på match, men ingen som svarar, och tror att många har bara inte prenumeratsion. Då de är inte seriösa, de bara skriver så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0