16.aprill

Sitter hemma idag, kanske. Tänkte ta och städa hemma lite då. Det ser att det ska bli fint vädret ute. Känns bra det. J är i skolan, vet inte när ska hämta henne. Hon vill att pappa ska komma till oss imorgon. Jag måste prata med honom med, om det är ok , om jag måste jobba vissa dagar, och han är ledig. Det finns massor dagar, när skolan är stängd. Jag har ingen schema att jobba, de ringer sen jobbar jag. Hörde att maj kommer det mer jobb. Såg att teater finns också jobb i maj nu. Måste jobba mycket i maj, annars får inte pengar i juni. Jag har räknat hit och dit , med alla räkningar. Denna månad kan inte betala alla räkningar, måste se att klarar att betala alla lån först, sen måste se, vad kan betala, vad kan inte. Jag vill köpa bilen nu i maj, men börjar bli osäker lite, för att måste låna lite pengar, att betala senare när får min sista lön i juli. Kollar varje dag runt med bilarna. Kanske om en månad kommer äga en bil, vet inte, men hoppas ju. Samt måste tänka att behöver parkering med, och hitta parkering i juni, att behöver inte betala för parkering. Ah , hur jag vill redan nu köpa bilen. Om jag hittar nån fint, då kan ju köpa kanske. Nej, inte så bråttom. Jag ska prata med N om det, kanske han hittar nåt för mig, han är ju så snäll, eller kanske han känner nån som vill sälja sin bilen. Idag fick samtal från jobb, och nu ska jobba imorgon, fredag o lördag. Ska prata med M imorgon, att han kan hjälpa mig, när måste jobba. Han kommer säkert säga, att det är ok. Och det känns att det kommer ju mer jobb, och det är bra. Annars man sitter här hemma, och blir tokig. Chatta med en till kille, som vill ha bara romans, vet inte om kan träffa honom. Jag vill ju hitta nån, men samtidigt ju man kan ju träffas, och se vad det leder. Men jag har börjat att öppna ögonen nu, när ser nån kille, då brukar att le kite. som imorse det var en kille ,när lämnade J till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0