17.aprill

Hemma , trött, vill skrika bara . Ikväll pratade med M om J, att måste skriva hennes sommarlovs lapp, och sen vissa dagar, när skolan är stängd. Han kan ta henne bara 2 dagar, när skolan är stängd, men jag måste ta ledigt ca 4-5 dagar nu. För att han vet inte, att han kommer kanske att jobba. Jag visste det. Han har berättat att han ska ta a-kassa, och nu såklart han ändrade IGEN sig. Varför han måste säga en sak, och sen ändra sig IGEN. Jag hatar honom så mycket. Jag kan inte mer vara säker, att han kan ta henne med.Men nu om han kommer att börja jobba igen , kommer jag säga att han kan få ta Jennica varannan vecka, punkt slut. Jag kan inte mer, nu jag måste jobba vissa helgen med. Och nu när måste ta ledigt under vecka, och inte kunna jobba i helgen, då får inte betald mina timmarna. Varför måste det vara så svårt? Varför han bara gör såhär. Han sa att nästa månad han ska få veta, om han ska flytta till London eller inte. Jag måste hitta nån riktig kille, som jag kan bli kär i, jag vill inte vara ensamma, och jag vill inte träffa nån, som vill ha bara sex. Som A, och nu en till kille, som har haft kontakt. Jag kan inte träffa de, nu måste det bli slut. Varför är det så jobbigt, att hitta nån? Jag har nån i hjärtan, men det kommer inte bli VI....jag tänker på honom, det kommer ta tid, att kan glömma honom, jag har försökt, och trodde att har kommit över honom, men det är jag inte. Och snart kommer vara denna dag, när vi träffades första gången. Jag tänker om denna dag, hur det var. Han ändrade mitt liv, som jag trodde inte att det kunde hända-att få känna nån annan efter M, att nån anna kan ha känslorna , eller att jag få ha känslorna med nån annan. Vi kommer ju kanske träffa nästa månad, jag vet inte, om jag kommer att klara det. Att se i hans ögonen, höra hans röst, eller känna hans kram....Det kommer göra så ont, men måste släppa denna känsla, om vi ska träffas. Måste sova snart, men håret är blöta just nu.Och ska jobba nu tills söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0