18.aprill

Hemma, tvättar, sitter vid data lite. Trött efter jobbet, men jobbar imorgon, och sen på lördag. Nästa vecka vet inte , vilka dagar ska jobba. På helgen jobbar på teatern nu. Jag är ganska trött med denna dejtsidorna, orkar inte sitta och kolla runt killarna. Tråkigt. Inte så lätt att hitta. Dags att lämna allt kanske. Ja, det finns redan en här ute. En kille. Vi träffat nu två morgonen, när går med J till centrum. Vi såg varandra igår, han titta på mig, jag tittade på honom. Och nu i morse jag såg honom igen, att han såg mig, men vi var lite längre bort. Jag vet inte, han ser ganska bra ut, mörka hår, ser inte ut att svensk kanske. Vet inte , kanske imorgon ska le till honom mer. Kankse kan jag träffa honom, vem vet. Om man börjar träffa varje morgon nu. Men man ska inte hoppas för mycket ju. Det kan jag inte. Och nu vill denna turk träffa mig, men är osäker, om söker nån sån vän. Ska fortsätta nu med tvätt, snart ska J sova. Fyn , skickade FB meddelande till G, att hoppas att han mår bra, att de var länge sen när prata med honom på MP....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0