1.aprill

Ny månad har börjat, och tiden bara går. Tänker nu hela denna MP tiden, som har varit medlem. Har haft kontakt med en hel del, träffat bara två, kanske kommer det vara en till, kanske. Och tycker att det är ingen ide att fortsätta där.Jag har hittat några goda vänner, och det måste man vara glad för. Ja, det är ( var ) nån, som skulle viljat träffa ju, men han vill vara bara vän. Det är G, igår han läste mitt meddelande, men klockan var mycket, då han svarade inget. Hoppas att få prata med honom, innan slutar helt där ju. Vet inte ju, kanske han bara vill inte mer att ha kontakt med mig. Men tänkte nu vänta några dagar, sen ska skicka meddelande igen. Om han tänker inte försvinna, vem vet. Han vet, att jag försvinner snart, om bara 5 dagar. Nu tänker ta det lite lugnare med denna dejtingen. Jag har ju några , som har kontakt med. Men men, är ju osäker med de. Vi ska få se, vad händer. M ska komma hem idag, ska skicka meddelande , om han kan komma hit, att ta hand om J lite, måste gå handla lite. Sitter hemma, chattar med I, en kille, som bor inte här i Stockholm. Vet inte vad ska göra med honom. Han vill träffa mig, men det är jag, som är osäker. Det allt bara går åt skogen , med alla. Jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vem jag vill träffa. Jag vill bara hitta nån, orkar inte att dejta så många. Vill hitta nån, att bli kär i ,hitta nån, jag är trött att vara ensamma. Jag måste bestämma, vem vill träffa mest. Nu vill ju träffa denna kille, som är lika gammal som jag. Och tänker fråga honom, när han har svarat mig. Men när kommer han att läsa mina meddelande. Jag måste bestämma, vem vill träffa. och I vill åka såklart till mig. Jag vet inte själv, vad jag vill, jag vet inte, bara skicka allt åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0