20.aprill

Lördag , jobbar jag , J ska vara med pappa. Men hon ska till kalas idag. Jag är arg på honom nu ganska mycket. För att pratade med honom för några dagar sen, och han bara tänker på sig själv. Nu tänkte prata med honom att han ska ta henne varannan vecka. Att det passar inte mer för mig, när han bara vill. Då när vi har henne varannan vecka, då kan planera nåt ju. Jag behöver ibland hans hjälp, men nu kommer att klara bättre, när träffar inte honom så ofta. Jag kan inte låta honom hela tiden att vara här. Nu är det slut. Jag ska träffa en ny kille kanske på måndag,om jag jobbar inte. Prata med honom HP. Han är från Spanien, men vi pratar på engelska. Han har varit här bara några veckor. Men vi ska bli bara vänner, vi har kommit överens just nu. Vi ska få se , vad händer. Han skrev i sin pres, att han är inte stängd, att bli mer än vänner. Han är lika gammal som jag, han spelar gitarr, han söker jobb i sjukhus just nu. Och han behöver snabbt att lära svenska. Nu ska hjälpa honom lite att blir hans lärare. Vi ska få se hur det går. Jag hoppas att är ledig på måndag. Ska spela med J lite nu, innan ska till jobbet. Hemma efter jobbet, trött är jag. Det var inte så mycket jobb, men har jobbat nu 5 dagar,. och det känns bra, att jobba sina dagarna. Vet inte, om ska jobba nästa vecka, men jag är säker att de ska ringa . Nu har lite chattat med denna ny kille. Han gick ut, och vill att ska följa med, men sa att jag har dotter. Han låter trevlig. Jag hoppas att vi ska träffas på måndag under dagen, före hämta J. Började fundera, när J ska till Estland, hon sa att det är ok, att vara en vecka där. Och nu tänkte att ska följa med.Stannar några dagar, att hon ska bli bra där. Men måste prata med M om det. Han måste säga att det är ok. Det blir jobbigt, om vi kommer inte överens , att dela J. En kompis sa, att ska till familjerätt, om man inte kommer överens. Måste tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0