21.aprill

Nu har skickat till jobbet, om semester, att tar sista vecka i juli, och augusti. Samt skrev att kan inte jobba den 9 . maj. Har börjat nu fundera om det familjerätt, som pratade igår med min kompis. Tänkte ta kontakt med de. Jag får hjälp med att hitta mindre bostad. Jag kan inte bo kvar, behöver mindre lägenhet, men vill ju hitta mindre 3:a, annars måste hitte en 2:a. Och nu kommer fråga M , att dela J varannan helg. Att jag ska börja jobba varannan helg. Om han säger nej, då kan gå till familjerätt. Jag kan inte mer, att en dag säger han en sak, och sen andra dag annan sak. Hoppas att ska vara ledig imorgon, att kan träffa denna nya killen. Jag känner inte honom, men kollar ju FB. Han är känd i Spanien ju, om det är han. Han ser ganska snygg ut;) Jag skickade meddelande till honom nu , att vi kan ses imorgon. Det skulle vara trevligt att träffa nån icke svensk, icke arab....jag har ingen aning , om hur skulle det bli om vi ska träffas. Men vi kommer att vara bara vänner, kanske. Jag vet inte vad heter han på riktigt. Ska börja städa hemma nu, det är mycket skräp, som måste slängas. Börjar lite tänka,när ska köpa bilen, om jag kan nu köpa. Jag har ju räkningar, som kan inte betala nu denna månader. Då att hyra kommer att gå till inkasso , kanske. Jag vill inte låna hela tiden. Men imorgon ska jag jobba, fick samtal idag. Och berätta till honom med, att vi kan inte träffa imorgon. Han sa, att ok. Men nu ikväll skickade M sms, att han kan hämta J imorgon. Jag sa, ok. Och sen berätta till denna kille, att kan träffa honom efter jobbet. Och nu håller vi på, att träffa imorgon. Vi ska få se, var ska träffa honom. Frågade , om han kan komma till Fridhemsplan. Men han har inte svarat. Jag vet inte , hur kommer det bli, om vi ska träffas imorgon. Och nu jag vet hur ser G ut....jag kollade hans sida, och det var hans kusin, som hade lagt upp en bild, var han var med sin bror. Man måste titta närmare, att se att det är han. Han såg ut lite äldre, än de andra bilderna. Men han såg ut ganska bra. Men fattar inte varför han vill inte svara till mig. Men låter honom vara. Jag tror att han är fortfarande tillsammans med denna tjej....men det spelar ingen roll ju. Ska lägga mig snart, ska vakna tidigt. Han är tyst, min denna spanska kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0