22.aprill

Jag är hemma äntlige. Ville inte komma. Men M hämtade idag J, och frågade om hon ska sova hos honom, men han sa "nej". Skulle varit mer med honom. Jag träffade honom efter jobbet kl. 4. Vi drack kaffe, prata. Han var trevlig, snäll. Men fick komma hem, han sa att det är ok, om du måste gå. Han frågade, om jag vill följa med till nån konsert:) Men skulle kanske följat med, men fick ju komma hem till J. Jag visade vägen, vart han skulle ta tunnelbana, han sa " trevligt att träffas, att vi kan höras, att han ska till Tumba, träffa några vänner här, att kanske vi kan ses. Sen sa han att hans kompis ska åka till Spanien, att han kan vara i Tumba då. Vi kramades , sen skickade en kyss sist. Jag tänkte, nej vi ska inte ses igen.Kanske han tänkte, att ljög att måste gå hem. Sen skickade sms- förslåt att fick gå hem, hoppas vi ses snart, ha en bra kväll. Tänkte sen, han ska inte svara, om han vill inte träffa mer mig. Men han svarade, att ingen problem, detsamma. Kankse vi kommer att träffas. Men vi är just nu bara vänner. Det var ju första dejten. Han är ny här, vet inte om han vill träffa mig mer. Vi ska få se, om han kommer att svara, om jag kommer att chatta med honom. Jag vill ju vara hans vän. Men vill han det. Att det ska bli nåt mer- vet inte ju. Han är snygg kille ju, man kan bli kär i honom, men vill inte börja hoppas för mycket. Men att hitta en vän, det är bättre att ha , än träffa nån oseriös. Snart ska J sova. Jag ska vara ledig imorgon, men ska jobba på onsdag. Och nu då . Bara tänkte logga in MP, ok, ingen där. Han G var över en vecka sen där. Han är igen en veckas tid där. Och nu loggade in Spray, och T hade skrivit mig. Och nu svarade, och nu chattar med honom. Han vill träffa mig NU, men jag vet inte om orkar att träffa honom just nu. Han bara försvann och nu är han tillbaka. Det känns lite konstigt ju. Jag har blivit trött lite, att chatta med nån, och sen bara bli besviken ju. Vill ju gärna bara lämna allt och gå vidare, utan att tänka på nån. Om det kommer nån, då kommer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0