23.aprill

Tisdag är det idag, och jag är ledig, men ska jobba imorgon. Skönt, att äntligen finns mer jobb. J är skolan, ska hämta henne kanske klockan 5 idag. Hon vill inte att hämta henne för tidigt. Igår chatte med T, och ge mitt mobilnr nu. Så det kan hända att han kommer ta kontakt med mig, kanske. Men jag känner att jag vill inte träffa honom. Jag vet inte, jag är ingen leksak ju. Tänker på David,( spansk kille), min nu vän. Vad han tycker om mig, kommer vi träffas mer, kommer han svara, om jag börjar chatt i FB. Jag vet inte, jag tänker ju själv, att efter dejt han när skickade sms, att han svarade ju tillbaka. Börjar tänka , hur kan jag hjälpa honom, att han ska stanna här. Han har sin musik, och kanske prata med honom, att det finns några pub , som spelar live musik, att kanske han kan prova spela . Han berätta själv också att ha vill visa sig till Sverige sin musik. Kanske , om han vill kan ju ta honom till nån klubb. Men vet inte ju, om han vill. Ska få se, kanske ska planera när jag fyller år, ska gå ut med honom. Vet inte, men vill ju träffa honom mer. Men vi är bara vänner, får inte glömma bort det. Sitter vid data, kan inte stänga av. Och kunde inte vara, skickade ett FB meddelande till D på spanska och sen på svenska -hur mår du idag? Jag har ingen aning om han kommer att svara nåt. Kanske han svarar inte, jag vet inte. Och han svarade , men bara lite, han är förkyld. Han har mycket att göra, måste gå. Det var allt. Och nu är han kvar på FB online, och nu offline. Jag frågade en annan D , om han kan lyssna hans musik, och säga vad han tycker om honom. För att nu har lyssnat hans musik själv, och jag tycker att svenskarna skulle tycka hans musik. Ja, men bättre att fråga nån annan om det. Han kan bli ju nåt här med hans musik. Jag vet inte men är rädd, att kommer pressa honom. Han är online på HP. Det klart det är inte min sak. Han berätta, att det finns många som prata med honom där. men han gillar inte svenska, för att många som ville träffa honom, ta en öl på pub, eller dansa på nattklubb. Men han vill inte träffa som de. Men hoppas att vi kan bli vänner, jag har ingen aning, vad han tycker om mig. han sa i FB , att han måste gå, att han har många sakerna att göra, och nu är han online HP. Chatta lite med en estninsk väninna, berätta om honom, hon sa att han är snygg, men sa att vi är bara vänner. Han är snygg, man kan ju bli kär lätt, som jag, hahaha. Men fattar inte varför han skickade luftkyss till mig igår. Och samtidigt han svarar ju, när frågar nåt. Imorgon kanske träffar igen honom, som kommer på morgonen. En kille, sist han kom, men han var tidigt, så vi träffades inte. Vill se varje gång i hans ögonen, att får en tecken , att det finns nåt hos honom. Kanske blir kär i honom. Jag började prata med J imorse, att hon kommer snart att få sova hos pappa, men det vill inte hon. Jag ska prata med honom nu i helgen. Om han kommer säga , att det passar inte för honom, då ska gå direkt familjerätten. Jag behöver också vara utan henne, behöver min tid. Träffa kompisar kanske, ta det lugnt. Han är ensamma, han kan göra vad han vill, närsomhelst. Jag vet inte ,om han ska börja jobba igen nu. Jag måste sluta att vara snäll, nu är det slut. Och han kommer inte att vara här,när han har J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0