24.aprill

Hemma efter jobbet, nydushat. Skönt. Utan J. Men snart kommer M hämta henne. Denna vecka jobbar 5 dagar, ledig bara nu på fredag. Tror att det kommer bli nu, att kan jobba 5 dagar i veckan.Men måste prata med M nu, för att han har tagit nu A-kassa. Jag vet inte, men det kommer nu jobb på helgen. Men kommer han säga, att det är ok för honom, eller då kommer säga att varannan vecka kommer J vara hos honom. Vi ska få se vad vi ska göra . Frågade Borlänge D , om denna spansk killes musik. och han sa, att han är ganska bra. Och sen såklart skickade meddelande till honom. Att jag lyssnat hans musik, att vi kan prata om det, om han har tid. Men sen han svarade , att han har mycket att göra idag, att han är uppdagen idag. Det var allt, sen svarade bara , att ok, no problem. Han menade nu att jag ville träffa honom, men tänkte bara chatta i FB. och nu kommer jag inte att störa honom imorgon. Kanske på fredag ska skicka meddelande, vad jag tycker hans musik, att han kan satsa på det, eller prova här. Jag har ingen aning, vad han tycker om mig, kanske ser att jag pressar honom. Han svarade ju mitt i natten. Jag frågade bara, hur var consert i måndags, och han svarade det var ingen consesrt, att de var medborgarplatsen drack öl. det var fint där. Jag kan inte börja tänka på honom nu, att vi ska bli tillsammans. Han kan bara vara vän, och det är helt ok tycker jag. Jag bara tar det som kommer, trött att leta efter nån seriös. Jag kan också ha lite kul istället. Nu skickar mejl med en kille på match.com. han är ute efter sex, han sa de nu, så att jag vet. Igår skulle träffat A, men han kom inte. Och nu har jag T, som har mitt nr, som kan skicka sms, närsomhelst. Jag har ingen kontakt med honom mer. Nu är spray med match.com. Men har inte sett honom där. Men precis hittade honom, utan bild såklart. Och han var online senast igår. Jag skickade mejl. vet inte om han kan läsa det. Bara att vänta när M kommer att ringa nu, att han ska hämta. Han sa att hon ska äta middag hos honom. Nästan om en vecka kommer jag fylla år. Önskar mig att denna spanska killen ska komma och sjunga, och spela med gittar min födelseagsmorgon. Jag tänkte säga till honom, men kanske inte bra att säga, han kommer tänka , att jag kanske är intresserad av honom mer än vän. Kan inte bara lämna, att skriva mig ut. Han var online on FB, började ju skriva meddelande, men sen försvann han. Och nu är han offline också HP. Men han var online där med. Jag vet inte , vad jag gör , känns att jag vill ha mer än vänskap med honom. Tänkte nu , att ska skicka meddelande på fredag, när är jag ledig. Om hans musik, vi ska få se vad han kommer att svara. Vill inte störa honom imorgon , han kan vara utan mina meddelande imorgon. Jag tänker just nu så mycket om mig själv, att vad gör jag. Jag vill hitta nån, att bli kär i, men det går inte. Jag hittar nån, som känns, att nu har hittat nån, och sen helt plötsligt händer nåt, att är ensamma igen. Jag surfar runt så mycket, skickar alla de mejl, flirtar med några, som A. Att det finns killar, som vill träffa mig, att ha bara sex, men det känns helt fel. Jag börjar ju tänka, att jag är ingen mer, än att vara en "hora". Det vill jag inte vara, och glömma allt med att tänka så. Måste bara lämna alla de dejtingsidorna bara bakom mig, och leva eget liv. Nu har det gått ett år, när jag började att träffa andra. Har träffat olika killarna , det finns som vill ju ha mig, har hittat några goda vänner, blev ju kär i N. Det kan jag ju inte glömma bort. Jag tänker ibland på honom, att vi kanske kan vara nåt mer. Han är ensamma, kanske, men han vill ju vara fri man. Men jag känner att jag har kvar känslorna hos honom, att jag kan inte bli kär i nån annan just nu. Det var G, som tyckte om så mycket, att skulle träffat honom, men han hann träffa nån annan. Och nu denna spanska kille, man kan bli i kär i honom, men det bara går inte. Han är känd , det finns många som vill ju ha honom. Och han kommer inte att se mig, att bli kär i mig. Ja, kanske, om vi ska träffas oftare, och ska få mer kontakt. Men just nu jag ser, att han vill inte ha nån seriös. Jag tänkte se, nu , om han ska svara mig, på fredag nåt. Eller fråga , om jag vill träffa honom. Men tror inte att han skulle fråga mig, att träffas igen. Just nu måste jag vara stark. Alla mina känslorna kommer, just nu gråter jag. Jag är alltid ledsen, när jag fyller år. Jag önskar mig just nu, att N ska komma och överaska mig på min födelsedag. Men han vet inte när jag fyller år. Han vet ju att i maj, men när. Han kan bara skicka sms, att gratta mig. det skulle räcka , att veta att han bryr om mig. Jag saknar honom , jag tänker på honom. Jag planerade ju att köpa bilen i maj, men vet inte om klarar att träffa honom. Han sa ju att han ska hjälpa mig att köpa bilen. Jag vet inte vad ska göra. Jag vill ju träffa honom, men måste vara stark, om vi ska träffas igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0