25.aprill

Jag är rädd att börjar bli kär. Träffade honom igen imorse. J skojade imorse, att höll hennes mun stängd. Han kom, tittade på J, sen på mig. Jag tittade på honom, och vi le varandra. Fyn, han är jätte snygg, om bara vi kan träffas, men jag vågar inte mer, när träffade ju Arash. Nej, jag är rädd, att bli besviken igen ju. Men jag jobbar inte ju alla dagar, träffar honom bara , när jobbar på hotell. Nästa vecka vet inte , om ska jobba, men tror att jobbar. Om nästan en vecka ska fylla år. Jag ville ju träffa nån, att bli kär i, att inte fira ensamma, när fyller år. Och nu , är jag ensamma. Och jag är kär , kanske. Jag vet inte, men jag känner själv att han gillar mig. Han ser ut yngre än jag. Om bara kan chans, att vi kan pratas. Men vi träffar alltid , när jag har J. Det går inte, men kanske tänker nåt ut. Som med A, man kan ju prova. Om jag träffar mer honom, och vi tittar igen i varandras ögonen. Kankse ska göra det. Men varför han tittar på mig själv. Kanske han är rädd med, men kanske jag gillar honom, vet inte. Nu börjar tänka på det. Fyn , kan inte mer , att utan att tänka på honom. Kanske det kommer nåt. Man vet inte, när det händer nåt. Imorgon är jag ledig, och sen ska jobba på lördag på teatern, och sen på söndag på hotell.Nästa vecka kanske är ledig tisdag, och onsdag, då är det valborg och första maj. Och sen på lördag fyller jag år, ska vara ensamma, som ingen händer. Har inte skickat ingen meddelande till D, nej. Tänkte skriva imorgon, men vet inte om han kommer att svara nåt. Han svarar kanske, men inte mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0