26.aprill

Sitter vid data, färgar håret, ska tvätta snart. Jag skrev till D, om hans musik, frågade också om jobb. Jag vet inte, vad han kommer nu att svara ,om han svarar. Och nu känner jag , att jag är kär i honom, denna kille, som brukar träffa på morgonen. Jag vet inte varför det händer med mig, att blir kär bara i fel killar. Varför kan inte hitta nån snäll, och trevlig kille. Det måste vara min tur, att hitta min kärlek. Vad ska göra idag? Inte mycket- måste handla lite, städa hemma, sen har jag tvättstuga. Och är ensamma, kanske ska hyra nån film , egen fredagsmys. Annars skulle gå ut helst, träffa nån. Men har ingen att träffa. Och vill inte heller, och sitta vid data, och leta efter nån. Nu ska tvätta mina nya blonda hår.... Nu är snart klockan 6 på kvällen. Är hemma, snart kommer M att hämta Jennas grejerna. Äntligen är jag ensamma nu. Har varit ute, handlat lite maten, tänkte låna en film, men bibliotek var redan stängd. Och nu har jag tvättstuga snart. Måste börja laga maten också, vet inte vad ska äta bara. Han svarade idag, redan efter klockan 9. Han tyckte det var en bra ide, med hans musik, att börja med klubbarna. Sa, att han kan kolla på engeln, han sa att han ska kolla senare, när han är hemma. Han skulle gå till sjukhusen idag, kanske hittar jobb. Och nu såg att han hade skrivit nåt om musik hans sida, att nån skojar med hans musik. Jag frågade om det, men han svarar inte, han är ute igen tror jag. Jag skrev imorse också , att jag önskar att han ska komma sjunga till mig, när jag fyller år. Nu väntar, vad han kommer svara på det. Jag vill inte sitta hemma , jag vill gå ut, men ingen att gå ut. nu sitter här på nätet igen ju. Kanske hittar nån. Andra dagen har inte varit HP. Vill inte vara där . Nu har M varit här, och lämnat hennes grejerna. Jag vet inte vad ska göra. Jag vill inte bara vara här, och sitta hemma. Vill gå ut bara. Men inte ensamma ju. Och jag tänker på honom , denna kille som träffar på morgonen. jag är kär i honom. Varför ? Varför måste det vara jag, som blev kär i honom. Nej. Nu ska kolla, om jag träffar honom, kommer jag lämna mitt nr till honom, jag bryr inte om det. Jag kan ju prova, varför han tittar på mig, när jag tittar på honom. Och ler tillbaka. Nej, jag ska ta de första steg, har gjort det tidigare, ingen problem för mig. Vi ska får se vad händer. Men om jag gör det, måste passa på Jennica, att hon ser inte. Jag måste få veta, om han är singel eller inte. Men när ska träffa honom , vet inte ju. Nu kommer valborg, sen är jag ledig ju kanske nästa vecka. Kanske ska jobba på måndag, jag får ju hoppas på det. Jag vill hitta nån, och kanske det är han , vet inte, men måste chansa bara. Nu ska börja min tvättsuga, bättre att stänga min data, annars sitter här hela kvällen. tror inte att han kommer svara på sista meddelande nu. han var online HP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0