28.aprill

Snart ska till jobbet. Vaknade imorse med alarm, men känner inte att har sovit så bra. Jag vet inte varför kan inte sova nu så bra på nätterna. Om en vecka ska fylla år, och börjar tänka så mycket, att inte stanna hemma. Kanske ska fixa barnvakt nu, vet inte om kan fråga Anja, ska prata med henne. Men med vem ska gå ut. Kommer att hitta nån kille säkert, men vill inte gå med nån kille . Tänkte fråga en gammal arbetskompis, kanske hon ska följa med, hon är också singel nu. Vi ska få se. Känner,att nu vill jag fira mig lite. Jag vill inte sitta hemma och vara ledsen för det att är ensamma. Kanske ska gå ensamma ut, vem vet. Ska prata med M senare, om han ska ta nästa vecka också J eller inte, hoppas ju på det. Jag vet inte, om ska fråga D, kanske han vill ut med mig. Men vågar inte fråga honom. Det är alltid jag, som tar kontakt med honom på FB. Han har träffat säkert redan andra tjejerna också .Vi ska få se, vad kommer han svara,när frågar, om han vill komma till Hågelby. Ska gå snart.....jobba mycket idag. Jag är hemma, J är hemma. Jag kom vid klockan 7 idag . Helt slut efter lång jobbet. Det gick bra i början, vi slutade vid klockan 9, gick dricka kaffe med Esra. Sen till hotellet, sen började mycket jobb. Helt slut , ska sova tidigt nu. Imorgon är ledig, sen vet inte när ska jobba igen, de ska ringa ju. Men kanske ska ta ledigt nu i helgen, jag vet inte, måste prata med M, vilka helg vi ska ta. Och jag vill ju ut nu på lördag. Vill inte stanna hemma. Jag hittar nån, som ska med. Ingen problem. Men måste fixa barnvakten bara. Tiden bara går, imorgon ska skicka meddelande till honom, till D, vi ska få se, vad han kommer svara. Men tror inte att han vill komma till Tumba. Samtidigt, han har här Tumba några vänner, som han skulle besöka, då kanske han ska komma, vet inte. Men man kan ju fråga, men om han har andra planer, då det är ok. Jag vill träffa honom, men vill han träffa mig mer. Bara att få mer tid att vara, att få veta mer om honom. Men vi är bara vänner, får inte glömma bort det. Jag har ingen aning, om han har träffat nån mer. Men jag har nu nån annan, som skulle vilja träffa ju, som jag är kär i. Och när ser jag honom igen. Nej, dags att gå sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0