29.april

J är i skolan, jag är hemma. Snart kommer M, han vill låna slkort, vill åka till stan. Jag ska prata om nästa helg. Jag vill ut på lördag ju. Vill inte stanna hemma nu. Ska kolla upp även med Anja, kanske hon vill följa med. Jag har skickat meddelande till D nu, vet inte vad kommer han svara, men tror inte att han vill komma hit imorgon. Men man får fråga ju, kanske han kommer. Och jag är kär , jag var ledig idag, då träffade inte honom, men kollade vid fönster nu. Varför jag blev kär i honom, och vi bara ser varandra ibland. Hoppas jobba på torsdag , fredag, då kan träffa honom igen. Nu har betalat nästan alla räkningar, jag har kvar nu ca 3, som har inte än betalat. Ska se, hur ska betala de. Hyra betalar när får lön, men betalar lite extra nu. Jag har problem med min sömn, kan inte sova ut på nätterna. Igår sov vid 9, men var vaken efter klockan 2, kunde inte somna om. Känner mig så trött nu, kanske ska vila lite. Tror inte att han svarar nu. Men han svarade, han hade en kul helg, grilla, träffa nya vänner....han har inte planer ingen imorgon, men han gillade ide, Men nu skrev att han kan komma med vänner, att jag ska med min dotter dit. Att han kan lämna meddelande , om han ska hit. Och nu skrev att kanske kan vi träffa på lördag, att planerar att gå ut, att kan bjuda min drink. Men han har inte läst denna meddelande, och vad kommer han att svara på det. Väntar att prata med M först, om han kan vara med J lördag kväll. Om ska jobba. Jag är säker, att ska jobba ju. Sen om han säger nej, då ringer till Anja, tänkte att fråg henne följa med först, sen tänkte fråga Irini, kanske hon vill med följa med. Jag vill gå ut. Och jag ska gå, kommer hitta annars nån kille, som ska följa med. Det kommer bli fint vädret med. Nu D svarade, att han har mycket att göra, att många tackar. Då känns att han vill inte träffa mig mer, bara ha kontakt via FB. Jag svarade , att ok, jag förstår att du har mycket att göra, ha en bra dag, vi hörs. Nu var M här, och han ska inte ta J denna vecka. Jag sa bara ok, ingen problem, Nu skickade mejl till jobbet, att kan jobba varannán helg. Nu kommer inte ändra mer om det. Nu kan planera mitt liv, hur ska göra. Och ringde till A, prata lite, och hon ska jobba nu helgen, då frågade inte alls om det, att om kan lämna J till henne. Ingen utgång på lördag betyder det bara. Ledsen om det. Men nu kan gå ut , när J är hos M. Sen ska ut. Men jag ville gå ut ju på lördag. Men kan inte göra inget mer om det. Och nu öppnade badoo igen....men skrev att söker nya vänner. Har chattat redan med ca 3-4 killar. En vill träffa, att ha sex, andra vill oxå träffa för snabbt. En vi förstår inte varandra, han säger att jag ska träffa nån annan , att träffas sådär. Jag bara skrev att jag vill lära känna först , innan man betsämmer att träffas. Det är jobbigt, att träffa ,om man förstår inte varandra. Just nu passar ingen till mig, vill lära känna denna kille, som vi förstår inte så bra. Nu frågade, hur han brukar träffas andra tjejerna då. Han är inte intresserad av mig. Han är offline igen. Dumma jag, lämnade mitt nr ut till en kille nu. Som det räcker inte nu. Och jag hittade ju T här, skrev till honom med. Men han svarade inget. Jag är trött ska sova snart, men imorgon kan ju sova. Ingen skola imorgon. Men på torsdag har personalmöte på hotellet. Och jag vill träffa honom, tänkte lämna J som vanligt, att få träffa honom, sen kommer kanske ge honom mitt nr. jag vet inte, jag känner, att jag har nånting mot honom, men vet inte om jag vågar gå fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0