2.aprill

Tisdag. ledig? Kanske, ingen samtal, men hoppas de ska ringa idag , jag vill jobba, vill inte sitta hemma. Men nu nästa månad de betalar de extra timmarna. Och denna månad måste låna pengar igen, att betala mina räkningar. Kanske ska fråga M, om han kan låna hyra pengar, annars kommer ju betala ränta mycket. Jag vet inte hur kommer klara nu denna månader. Räknade pengar redan nu, och vet inte hur kommer att klara tills lön kommer, men de betalar ju lån, som jag har kvar. Vill vara slut med, ingen mer lån. att betala skithöga ränta. Och nästa månad vill ju köpa bilen. Vet inte om kan göra denna present. Han ( T) har inte än svarat ingenting, kanske han svarar nu ikväll, kanske han bara försvann. Måste ta det lugnt. Just nu är jag besviken om allt som har haft kontakt, nu igår det blev slut med I med, vi förstår inte varandra. och han vill ha bara sex, men han erkännde inte de. och sen såklart han plockade bort mig i FB. Men nu ska skriva till honom, vad jag tycker om honom. Eller varför har jag svårt att träffa killar. Vet inte vad ska göra idag, jag är bara trött att sitta hemma. Jag vill lämna allt bakom mig, och hitta mig själv. Menar med alla mina dejter. Jag är så trött att , surfa runt bara och hitta nån. Jag saknar nån, men jag hittar inte, varför måste det vara så svårt. Det finns hopp, men men. Nu skrev till I imorse, men har inte loggat in till MP mer, skrev klockan 9. För att om jag loggar in, då kollar igen G, eller om ser att han är samtidigt online, då skickar ju igen meddelande. Han var online klockan tre inatten...han måste varit ute, och kom hem denna tid, jag är säker. jag har varit nästan hela dagen så ledsen, gråtit så mycket, att vara med nån, att få hålla nån, att få krama nån, att kyssa nån, bara att inte vara ensamma. Jag hater denna känsla. Varför är jag såhär, för att det är våren, för att om en månad kommer att fylla år, jag vill gå ut, och leva ut mig. Jag träffar nån, jag chattar med nån på nätet, sen hoppas för mycket , och sen alla bara försvinner. Jag tänker ju fortfarande på G, det var bara han, som skulle träffat där, men det blev inte så, om bara vi kunde träffas. Om han bara vill ha kvar mig, om han bara adda mig på FB. Jag vill inte fråga honom nu, om han har hittat mig där. Jag vill inte pressa honom. Kanske imorgon kommer skicka nån ny meddelande till honom, om han bara svarar ju. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0