30.aprill

Igen en månad har gått. Om 4 dagar kommer jag fylla år. Igår öppnade mitt konto hos badoo. Och det finns massor killar, som är intresserad av mig nu. Jag chattade med kanske ca 10 killar. Några är efter bara sex, men det vill inte jag. Just nu finns en kille, som jag är intresserad av. Vi hade match-han vill träffa mig, jag vill träffa honom. Han svarade att han vill ha förhållande, han är inte efter bara sex, tidigare han skrev att jag är vacker, att han vill träffa mig på riktigt. Nu svarade ungefär, att jag skule vilja gärna lära känna honom, och träffas. Nu väntar , när han svarar, men han har inte loggat in. Jag vet inte, men där finns massor killar att hitta, men vill vara extra försiktigt. Nu är online, och det börjar komma nya hela tiden. Kanske hittar jag nån, som kommer bli min födelsedagspresent. Ikväll ska gå med J till Hågelby, det ska bli fest där, men vi ska gå klockan 6 tider, och tänkte att vi kan vila lite innan dess. Nu ska chatta med några här. Nu svarade honom, att det finns tjejerna ,som vill ha bara sex. Men svarade att inte jag, nu frågade om han har träffat nån tjej, som vill ha sex, men han försvann igen. Har chattat med två killar, men nu är de oxa tysta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0