3.aprill

Onsdag, sov tills klockan 7, ingen samtal än, kommer det då kommer det. J stannar hemma idag, men hon ska till pappa idag, hon ska sova över där. Lättnad, då kan jag plugga, jag behöver det. Igår började med ORD,och det gick bra, det är bästa , där får jag mest poäng, men det är bättre att plugga mer, att få alla delen poöng. Igår jag kollade igen G, var inte online så ofta där igår kväll. Under dagen var inte alls där. ska försöka nu inte gå dit. Sen kvällen tänkte skicka ett meddelande honom, om han vill prata med mig , men kommer inte att hoppas för mycket, att han kommer att svara nåt. Och T har inte varit inne , då ingen meddelande till mig heller. Nu tror att han är oxå borta nu. Så nu har jag ingen kille på gång. Nu denna vecka har jag på schema plugg och sen prov. Sen kan ta det lugnare, men måste börja kolla jobb. Jag orkar inte sitta hemma, jag blir tokig här. Ja, jag får betald för det, men att bara vara här och göra ingenting, det är inte bra. Om en månad kommer jag fylla år, vill helst att gå ut, lite festa kanske. Men vet inte om M är ledig, att ta J, eller kanske ska lämna J till A. Vet inte hur kommer jag att må, om jag är ok, då kan ju gå ut. Eller kommer jag att hitta nån. Är ensamma hemma, utan J. Lämnade henne till M nu, idag, och tillbaka på söndag. Då kan jag få plugga det sista , och sen på lördag kan andas ut lite. Och T skickade meddelande, och nu har chattat med honom, eller ja ,skickat meddelandet hit och dit. Och det känns inte som hade tänkt. Han vill ha sex, och han vill komma hem till mig. Jag vet inte , om jag vågar. Det kan ju bli kul , att träffa nån också, utan att tänka nåt seriös. Vem vet, det kan bli ju seriös också, men tror inte. Jag måste tänka efter med honom. Han försvann igen, men säkert att han kommer igen med sina meddelande. Och jag skickade till G meddelande- hej, hoppas du mår bra, passar på att prata med dig, tills jag kommer försvinna här, att vi kan höras senare, om du vill, är inte uppdagen. Men han var sist aktiv nu klockan två tiden, och inte varit mer online. Och klockan är snart sju. Men jag kan inte hoppas för mycket med honom, att han kommer att svara nåt, eller vill prata med mig. Tror att han är inte hemma kanske. Igår han var också borta, kom halv elva tiden, men tror att han hade träning igår. Jag vet inte varför tänker på honom nu, det kommer inte bli vi ju, måste släppa honom, men vill ha honom kvar, kommer han att adda mig på FB. Jag vet inte, han har inte gjort det, inte än. Ska äta lite, sen ska plugga vidare lite. Nu klockan är snart nio, och G var online, och läste mitt meddelande, men svarar inte såklart. Jag visste det ju, att han kommer inte att svara nåt. Jag måste ju komma över honom, men jag kan inte. Nu har börjat ju tänka lite mer, med alla mina dejterna. Börjar bli trött med allt, som jag har haft kontakt, och börjar bli misslyckad, att kommer att börja träffa killar bara att ha "kul". jag vet inte, känner mig så nere just nu. Att nu kommer att träffa denna T kanske, att "ha kul", ingen mer ju som händer. Han vill ju ha bara kul , han är inte seriös ju. Jag vill ju hitta nån, att bli kär i, men kan inte hitta nån snäll kille. Jag hatar att vara ensamma, jag mår dåligt, att vara ensamma, att man ser andra, som är kär i, andra som kyssar på gatan ,eller kramar varandra. Jag vill samma känsla ju, men får inte. Saknar ju N , och kommer inte över honom så snabbt. Och nu , nästa månad , när ska köpa bilen , kommer ju träffa honom, hur kommer det att kännas, utan att få krama honom... jag vet inte, hur kommer det att bli. Det , att han vill hjälpa mig betyder mig , att han bryr om mig. att han vill hjälpa mig,. när jag behöver ju. Önskar bara, att han kommer ihåg min födelsedag, och han ska komma hit, som överaskning. det är min dröm just nu, men jag vet att han kommer att glömma bort min födelsedag. Om jag kan välja, då kommer ju att välja honom, jag vill inte ha andra, men vill ju komma över honom, det är därför att träffar alla andra ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0