4.aprill

Torsdag idag, sitter hemma, tror att ska inte jobba idag, men man vet inte aldrig. Börjar bli trött att vara hemma, inte kan jobba. Kommer det bli nu såhär hela de tre månader, som jag har kvar. Bättre att söka själv nån annan jobb nu. Om en månad kommer jag fylla år. Kommer ja fira ensamma eller kommer jag hitta nån under denna månad? Tror inte , att hittar nån. Nu kommer lämna MP, imorgon har jag sista dag som vip medlem, ska inte vara där mer. Inget att göra, när man är inte vip. Igår G läste mitt meddelande, men svarade ju inget. Tror att han trodde, att hade skrivit detta sent, att jag skrev ju att plugga vidare. Kanske han tänkte att jag pluggar, vet inte. Och idag jag vill inte vara där inte alls. Imorgon kanske ska skicka sista meddelande till honom. Vill inte mer att tänka på honom. Vill lämna honom bakom, och tror inte att han kommer att adda mig på FB... Kanske kommer att träffa denna T nu på lördag. Kanske inte, jag vet inte om vill, om kan träffa honom. Han är inte ju seriös, han vill ha ju bara kul med mig. Jag är rädd att bjuda honom hem. Men vi har bestämt nu, att vi kan träffas ute, och sen när båda gillar varandra, då kan komma hem, det går inte att man kommer direkt hem , och bra att han förstod det. Idag tänkte bara plugga plugga nu. Imorgon vill ta det lugnare lite, och sen vill vila ut , att vara pigg på lördag. Nu måste skriva bättre min prov, och känner att klarar nu bättre än förra gången. För att nu har kollat ganska mycket just gamla proverna. Nu är klockan sju på kvällen, och jag börjar gråta, så ledsen känner mig nu. Idag har pluggat ganska mycket, tror jag, och det går sådär. Engelska har jag värsta, och vill inte plugga över mig. Man kan inte bara plugga plugga här hela tiden. Mina tankar snurrar runt bara, att vill skrika på alla. Är ensamma just nu hemma, det är skönt, men känner mig så ensamt. Börjar tänka nu efter. För ca ett år sen började jag äntligen komma över M, och gå vidare. Under dessa året har träffat en hel del killar nu, blivit kär i, hittat nya vänner, men är ensamma fortfarande , saknar så mycket att vara med nån. Det är alltid då, att man börjar lära känna nån, och det känns så rätt, att kanske han är för mig, att honom vill jag träffa, hoppas att vi ska bli nån. Jag börjar tänka nu för G, jag vet inte varför , När jag såg honom på MP, tänkte ju att honom vill jag träffa, vi började chatta där, det känns så lätt, så rätt, men det var bara "fel" , jag trodde att han hade intresserad av mig, varför han fortsätte , att svara på mina meddelande, han skulle bara lämnat det. Men han svarade... nästan varje gång. Och nu är det slut. kommer vi vara vänner på FB, det vet jag inte, är han som alla andra, som bara vill "leka" ...han visste att jag var intresserad av honom, men han... och nu tänker ju på alla andra, som har haft kontakt, eller träffat. Börjar bli trött att träffa mer nån, jag är rädd, att träffa nån, att ingen som är seriös med mig, jag är hopplös. Nu börjar bli ledsen, när min födelsedag närmar sig, jag vill inte tänka på det. Jag ville inte fira det ensamma, ville ha nån brevid, men har inte hittat. Och nu T med, tror inte att kan träffa honom, han skickade meddelande inatten- ja, du är sexig, mmmm. Nu har han inte varit inne, han försvann, nu när han hade sett mig lite mer. Det räckte för honom nu, kanske. Tror inte att han skickar mer meddelande. Alla bara försvinner, och samtidigt. Jag är rädd, när jag kontaktar nån mer nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0