5.aprill

Hemma som vanligt, tråkigt. Pluggade lite imorse,men vill inte plugga för mycket nu idag. Ska ta över det som har skrivit upp, annars blir det så mycket. M ska komma klockan 4, då kan köra lite bilen. Tills dess, fixar naglarna, ducha, och plugga lite. Jag har bestämt nu mig, att lämna allt dessa dejting bakom mig. Känner mig helt slut, att hela tiden leta efter, träffar nån, blir besviken. Tar bara en paus kanske, när känner mig redo, att Just nu känner, att jag vill ha bara en kille i mitt liv, och det är N, men vi kan inte bli tillsammans, måste komma över honom. Vem vet, man kan ju träffa utanför alla dessa nätdejtingen. Och imorse lämnade mitt sista meddelande till G- hoppas du glömmer inte adda mig på FB. Efter de har inte varit online där, vet inte om han har läst mitt meddelande, han var sist online igår klockan tio på kvällen. Tänker inte vänta nu, att han ska adda mig, jag vill inte tänka på honom. Nu är det han som bestämmer, om han vill ha mig som vän, eller inte. Jag saknar ju nån , men allt är upp och ner just nu, att måste få vara mig själv, när är redo, då kan ju börja dejta igen. Men är rädd att träffa nån, bli kär i, sen bli lämnad. Nej tack. Och snart ska fylla år... Kvällen, han hade inte läst mitt meddelande, väntar, men nej, han var under dag online,. Men nu har ja gjort nåt, vet inte varför, men kanske hittade honom själv nu på FB, men jag vet inte ju om det är han. Men det kan vara fel ju. Att det är inte han alls. Och jag tror inte att han ska bli min vän på FB. Han bara tyckte, det var kul att skoja med mig. Jag vill vara över honom. Nu har ju betämt mig, att sluta med allt med dejt, nu är det slut på MP. Och jag ser inte om han läst mitt meddelande eller inte. Men det spelar ingen roll mer, för att han vet, att jag försvinner. Om han bara vågar att svara nåt. Ska titta på tv, och sen måste ju sova tidigt, inte vara uppe för länge. Imorgon är viktig dag för mig, vill inte se just mycket alla de texterna , och siffrorna. Låt det vara bara. Nu ikväll vaxade lite bikini område., och det gick ganska bra, med vax själv, så len och mjuk är jag där nere, men ingen kille som kan känna det nu, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0