6.aprill

Idag ska jag skriva högskoleprovet, och hoppas att ska skriva bättre än förra gången. Kunde inte sova så bra inatten, vaken efter klockan 1, sen somnade igen, och vaknade med alarm klockan 6. Igår , vad hände. Ja, jag hittade ju två personer på FB, som kunde vara G, då skickade till båda vänförfrågan. Och efter en timme kanske, hade en av de godkännt denna. Hans födelsedag passade med honom, och sen kollade hans vänner, tror det var hans syster, och hon såg ut ganska lik med honom. Men men han har där inga bilderna , och så få vänner. Jag vet inte , om det är han eller inte. Hur ska börja skriva honom, om vill veta. Och om det är inte han, då varför han godkännde mig. Men det brukar ju folk göra, att få mer vänner. Jag vill, ja önskar att det skulle vara han, men vet inte än hundra % ju. Igår pausade min medlemskap på HP. Inget att göra där mer just nu. Skrev med en kille där, han sa att det finns många tjejer som vill bara knulla med honom. Samma med killarna där. Och det är överallt, att man vill ha bara sex. Det vill inte jag. Idag skulle träffa ju T, men han har inte svarat , varit inne där nu två dagar, så tror inte att ska träffa honom nu ikväll. Vill ju gå ut ikväll, träffa nån, jag är utan J idag. Igår fick träffa henne, körde med bilen, det går sådär. Som vanligt, motorstop varje gång, men tror att det är bättre bättre, måste bara öva mycket. Kollar ju hela tiden bilarna. Snart ska börja köpa ju. Men det kan bli svårt att hitta bilen, som jag vill ha. och nu kollar inte bara i Stockholm. Kanske hittar i Västerås, eller i uppsala , för att hoppas att N ska följa med, när ska köpa bilen. ska börja klä på, ska gå nu. Nu är jag hemma efter provet, och det gick som förra gången. Inte värre, inte bättre. Fick samma poäng. Nu har jag ätit maten, och vet inte vad ska göra. Känner mig ganska trött, och känns att blir sjuk. Ville inte stanna hemma ju inte alls. Men nu ser det ut att ska stanna hemma lugnt och ro. Skickade ju sms till A-om han vill ses, men skrev inte mitt namn. Nu vill veta om han vet, vem jag är. Och såklart räckte inte det, att vill ju veta om han hittat rätt G. Först tänkte att skicka meddelande till hans syster, men sen nej. Nu skickade till honom - hej, har jag kommit rätt till MP Gordie? Så nu väntar vad kommer han svara, om han frågar om vad är MP, då är det fel. Jag har ingen aning ju, om det är han. Och han har inte varit online efter igår mer. Jag hoppas att han svarar, att det är han. Men man vet inte ju säkert. Jag skulle vilja gå ut, om skulle hitta nån snabbt. Skulle träffat ju T, men han försvann, han blev mätt sist , kanske. Tråkigt att vara ensamma hemma. Men vad kan göra, skulle varit ju med N, men han kommer inte, och jag ska inte själv skicka meddelande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0