7.aprill

Klockan är nio på morgonen, och jag är inte ensamma... Igår lämnade M J och hennes kompis M hit, och nu har M sovit över hos J. Jag var lite besviken, att det gick så snabbt, att hon kunde sova över här. Men såna sakerna måste man först diskutera, inte bestämma på en gång. Och jag är sjuk , förskyld, och har inte så mycket ork att vara med de. Vill inte smitta de heller. Men sov lugn och ro tills klockan halv åtta. Nu de leker i J-s rum. Och T hade läst igår kväll, eller natten min meddelande, men svarade inget tillbaka. Nu skrev igen- hoppas du mår bra, och då skrev , om han glömde bort mig igår. Men jag tror inte att han kommer att svara nåt. Tror inte att han vill träffa med mig på riktigt. Jag har sån känsla bara. Vi ska få se, när han kommer att läsa detta meddelande.Säkert om några dagar , kanske. Han brukar bara borta ju några dagar, sen logga in. Jag vill inte träffa just nu ingen, vet att alla vill ha bara en sak, och det vill inte jag. Och A, svarade igår inget. tror att han visste inte att det var jag, som skickade sms, det betyder att han måste ha mer tjejerna, som han haft kontakt , eller träffat. Nej tack för honom med nu. Jag vet inte vad ska göra idag. Tjejerna leker, vet inte när ska lämna henne till pappa. Efter lunch kanske. Och nu är det slut med plugg, kan ta det lite lugnare, men jag vill jobba ju. Tänkte börja kolla jobbannonsen igen, söka själv nytt jobb. Nu har jag inte jobbat två hela veckor, bara varit hemma. Det är helt sjukt, att stanna hemma. Jag blir sjuk här, kan inte stanna här. Kvällen . M gick hem vid 12 tiden, det var kul för de att leka. Vilade lite, städat, nu laggar maten. Och är förkyld, ont i halsen lite, snuva. Vill inte bli helt sjuk, måste bli bättre. Jag saknar nån, vet inte om kan hålla borta mig från de dejtingsidorna. Vill ju hitta nån. Och tänkte ju att T har glömt bort mig helt, och han svarade, att han har haft fullt upp. och frågade vad gör idag. jag svarade att fick dotter igår, och är förkyld. Jag vet inte mer vad ska göra med honom, om vi ska träffas eller inte ju. Jag ville träffa honom, men nu jag är osäker. Vi ska få se, om han är intresserad av mig att träffas, på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0