8.aprill

Ny vecka, nya äventyr kanske. Vad ska hända under denna vecka? Börjar ju att jag är förskyld, det är tråkigt, men det hände, att själv hade tunna kläderna. Men snart ska bli frisk säkert. Om det skulle vara varmare. De kalla dagarna kan vara slut nu, vill ha värme, mer sol. Kanske kommer att träffa T helgen, jag vet inte säkert, men det kan hända. Jag försöker att prata med honom inte om sex, men han vill inte svara på mina frågorna. Han är så hemlig ju. Igår fick veta att han fyller år i juli. Så är jag äldre än han, som med alla killarna. Jag vill ju hitta nån , som är lika gammal som jag, men det kommer inte bli han , för att han vill ha med mig bara skoj. Men man vet inte aldrig, kanske han kommer se mig annorlunda, att inte bara ha skoj. Jag vet inte varför vill han träffa mig, jag är inte så snygg , men tror att jag måste gilla honom, annars han skulle inte prata med mig på nätet ju. Ah, vill inte tänka på det. Måste börja kolla runt med att hitta annan jobb. Man vet inte, hur kommer det bli efter midsommar. Det känns jätte konstigt, att Amaraten har inte ringt till , att behöver extra hjälp. Två veckor har gått, när jobbade sist . Jag kan inte sitta hemma, jag vill jobba. Måste hitta nån annan jobb. Har skickat en ansökan idag, men tror inte att de ska svara. Det är jätte svårt att hitta jobb, som passar för mig, för att jag har ett barn. Det går inte hitta den perfect jobb. Jag börjar bli trött snart att vara hemma. Men det är bra , att man få betald sina timmarna. Men ska fortsätta att söka jobb. Ingen är säkert , att får jobba på hotell efter anställning. Och vad kommer hända, om de säger sen "nej, vi behöver inte dig mer", då är det kört. Jag vill hitta mindre bostad nu, att få flytta. Om några år, har jag chans att flytta närmare till stan. Jag är i kö, och redan några lägenheten är plats under 90. Men det kommer ta kanske 2 eller 3 år. Klarar jag att bo här, nej, det går inte. Men det är bättre att flytta mindre nu , och sen hitta närmare en 3: a kanske. Sen måste ju ha nån bättre inkomst. Jag vet inte hur kommer det allt bli ju, kanske kommer hitta nån, vi kommer att flytta ihop. Man vet inte det i förväg ju. Jag vill hitta nån, att inte vara ensamma. Att jag känner mig så ensamma, kommer över till J. Jag blir lätt irriterad, när mina dejter går inte som jag hade önskat ju. Och nu vill hålla mig bort från alla de dejtingsidorna. Tror inte att kommer att hitta nån seriös där. Men jag har svårt att hålla bort mig ju, nu lämnade MP, och det kommer mejl, att jag har fått besök, men loggar inte in. Nu ser ju alla med mejl, om får nån meddelande eller besökt.Och min G är borta nu. Jag har ingen aning , om det är han på FB. Han är så hemlig, han svarar inte ju på mitt meddelande, börjar tänka att det är inte han. Men det spöke, som ser ut hans syster, kan inte komma över det. hon ser ut lik med G ju. Vem vet, vi ska få se, om han kommer att kontakta mig eller inte. Han har ingen bild där, varför han måste vara så hemlig. Och varför han godkännde mig där annars. Det kan vara han, men vågar inte än att börja skicka nån ny meddelande. Han ser ju själv mig där, och kanske kommer han se när ska fylla år,. och kanske gratta mig, man vet inte. Jag är förkyld fortfarande. Ska göra vitlöksmacka sen. Mår så dåligt, orkar inte bråka med J. Vi bråkar nu varje dag. Hon bara vill inte lyssna vad säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0