9.aprill

Lämnade J till skolan, och M ska hämta henne. Lite lugn dag kommer det bli. Och stannar hemma, kanske. Jag kommer kanske att träffa honom nu i helgen, menar T, men vet inte helt säkert. Jag vill träffa honom. Och nu kommer att lämna alla de oseriösa dejtingsidorna. Tänkte börja använda igen match.com. Det kostar pengar, men där finns seriösa, som har förstått. Kanske kommer att hitta nån där istället. Aktiverade igen mitt konto där, nu ska försöka vara aktiv där. Men kan inte kontakta ju andra, för att har inte möjligt att betala just nu. Vill ju hitta nån där, och kollade runt lite, och det finns ganska normala killar där. När man väl betalar, då är man seriös ju. Kanske ska ta den chans, och provar tre månader, vet inte helt säkert, men men. Om kommer bli ledig idag, vet inte vad ska göra. Jag är trött att stanna hemma, men försöker ju att hitta nytt jobb själv nu. Men det är svårt att hitta, när man har barn. Vi ska få se, hur kommer det bli nu sommar, och om M ska flytta till London eller inte. Kan inte planera nu inte så mycket ju. Snart ska hämta J, men M ska komma med bilen, då kan köra lite igen. Det behöver jag. Och imorgon kommer han att åka, redan klockan 12. Säkert att han ska ta bilen och sen parkerar bilen där. Jag har varit hemma hela dagen nu, läst bara boken, som kommer vara slut imorgon nu. Skickade en ansökan till posten, som söker sommar vikarier. Vem vet kanske kan jobba där under sommaren. För att jag vill inte jobba på hotell mer. Vill göra nåt annat. Han anmält mig också turismprogrammet, om kommer inte in sjuksköterska utbildning. Jag har börjat fundera så mycket nu, hur kommer mitt liv se ut om några månader- kommer att vara arbetslös, eller hitta annan jobb. Kommer hitta kärlek kanske, kanske inte. Nu har varit inne ofta på match.com, och har haft en hel det besökare där,. och fick första mejl, men kan inte läsa ju. Ska få se hur det känns, att vara medlem där. Vill inte vara ensamma, vill hitta nån , att vara med nån. Jag vet inte om ska träffa T nu eller inte. kanske vi ska ses, men det kommer vara bara en gång, tror inte att vi kommer att träffa mer. Vet inte ju, om vi ska träffa, kommer vi att gilla varandra eller inte. Jag tänkte fråga Anja, om hon kan ta J, att kan träffa T då., men hennes mobilen är avstängd. Hon jobbar säkert nu. Jag vet inte, varför det måste hända med mig. Allt går bara till helvete. Nu svarade T, att han vet ej, om vi ska träffa, att han kan återkomma, och sen att han ska gå ur spraydate, för att de ska bli med match.com. Nu frågade, ska han försvinna, han svarade bara att -ja, borta. Frågade varför så plötsligt, men han svarade inte mer. Han har raderat sina bilderna nu där. Jag fattar inte varför det måste hända med mig. Jag hoppades igen så mycket, att kan träffa honom ju, Jag kan inte mer att lita på nån så lätt. Det är min stora problem. Nu tänkte prova denna match ,com lite, om det är bättre att använda. Det såg ut ganska bra sida, och det är mer seriösa, som MP. Men där finns mer att välja på , tyckte jag. Jag har haft redan ca 20 besökare idag, och ska vara aktiv själv där nu. Men jag är så besviken nu med denna T.Bara försvinna sådär. Men tur att han svarade, att han ska lämna denna sida. Men det kom lite som chock för mig, vi planerade att träffas ju. .. T hade läst mitt sista meddelande, men han svarade inget, och nu skrev igen- varför det måste vara han, som förvinner, som skulle vilja träffat, finns kvar här kanske. Det var det sista som skrev nu. Han läser eller inte, jag vet inte, men han kommer inte mer att svara. Nu kan han läsa, att jag ville träffa honom ju. Kom ihåg, att jag har ju kvar hans mejladress. Men ingen ide att störa honom, om han har sagt, att han försvinner. Jag vet inte, om jag kan mer att lita på nån så lätt. Det är min problem, att jag är så lätt lurad. Jag hatar mig så mycket för det. Jag börjar att , oh, kanske han är n¨åt mer, men han var ju inte seriös , han ville bara träffa mig, att sova med mig, inget mer ju. Men nu att han läste mitt sista meddelande tänkte att det var sista nu. Men kommer han att läsa nu , eller svara, nej , det väntar jag inte mer. Måste glömma honom nu med. Jag vill träffa nån, jag vill inte mer att vara ensamma, men kan inte lita på just nu ingen .Alla är samma, bara lek lek lek ,......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0