10.august

Ny dagen, och vaken redan vid 7, jag vill kunna sova länge länge på morgonen, men kan inte. Har städat nu hemma i vardagsrummet. Fixa hylla, M ska komma efter kl 2, frågade honom. Sen bara lämna tilbaka grejerna. Och jag är helt nöjd med rummet. Det är så ljust, rent, fräsch , inte så mycket möbel, men det är ok, vad finns. Köpte igår 2 småbordet, och de passar så fint här nu. Skulle köpt softbordet, men tyckte om småbord, kan köpa senare denna bord, var inte så dyr. Ska gå lite centrum, måste köpa ny mascara, HM har clubdaggar, kan passa på, att köpa nu. Nu började chatta lite närmare med denna Uppsala killen, vet inte, men han är väldigt intresserad av mig att träffas, han kunde inte ge upp, att träffas.. men nu tyckte ok, kan ju träffa honom. Nu började smsa med honom. På måndag ska träffa honom, ska åka till Uppsala. Måste komma ut lite ju, inte stanna hemma hela tiden. Men tänkte nu också, att åka till djurparken, när mamma kommer. Det är en hel körning, men det är ok att köra ju, att visa lite till mamma utanför Stockholm också. Och såklart J, som älskar ju djurparken. Och karusellerna. Ska få se, hur mycket kommer låta henne åka, det kostar pengar. Tur att mamma stannar en vecka här, då kan ju dejta mer killar, men kan inte sitta på data, och chatta så mycket med killarna heller. Tiden går så snabbt. Igår smsa till en arbetskamrat, om vi kan ta en fika , snacka lite, Hon sa, att ok, att hon ska höra av sig, men det låt inte, att hon vill ses. Vet inte, känns, lite konstigt ju. Vet inte hur kommer det bli med denna Uppsala killen nu, men tror inte att det kan bli nåt, vi ska få se, vi träffar, sen ser ju själv, om det är nån ide att träffas mer ju. Jag väntar som galning nu min tante röd , som vill inte komma. Denna vecka skulle kommit, men det blir sent igen. Jag som har vaxning om ca 12 dagar. Måste får min mens nu, annars kommer att avboka min tid ju. Det är tråkigt. Men jag är ju rädd, att vaxa nu bort alla hår , eller kan ju lämna kvar lite, tycker själv att ska spara lite. Och vem kommer vara min första, som få se min utan hår där nere. Jag hoppas på min vän N, nu är det Ramadan, men han sa, att han ska hem den 17 augusti. Då kommer jag inte träffas honom, när mamma är här, men vem vet, Kanske han kommer skicka själv meddelande. Vet inte. Men känner, att jag saknar honom. vet inte varför, mina känslorna är inte än borta. Varför han vill träffa mig, han måste ha saknat mig med. Jag tänker på honom ibland. Men han har sagt, att han vill att ska hitta en annan kille, om vill ha seriöst , men inte med honom. Men nu tänkte jag bevisa honom, vad jag känner med honom. Han måste se mig. Och kanske vi kommer inte alls ses nu. Jag vet inte ju. Han kommer säkert att fråga, om har träffat nån. har jag haft sex med nån. Smsat nu med denna upssala killen, ja,jag kan träffa honom, men kommer inte att ha nån seriöst med honom, tror inte på det. M var här, och sa, att han kan inte fixa nu hylla, att han behöver verktyg, då kommer han imorgon. Men hämtat tv hit, att kan komma på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0