11.august

Söndag har kommit, och jag vaknade vid halv 9, känns ok, att sova lite mer idag. Nu är det mycket att göra idag. Städa, rensa, slänga , la undan. Hoppas att M kommer att hjälpa fixa hyllan. Men vet inte när han ska komma nu. Han sa inget igår. Tänker så mycket på badoo, att varit nu 3-4 månader, haft dejter , träffat några bra killar, men ingen seriös, trodde ju hoppades på M så mycket, men nu är det dags att släppa honom, han kan gå vidare utan mig nu. För att det skulle inte funka mellan oss, för att vi är så olika. Skickade meddelande, om vi ska ses nästa vecka. Jag vet , han läser, men han svarar inget, för att han har ingen svar...så bra känner jag honom. Nästa vecka kommer N hem, och vill träffa honom, hålla om honom, vill kramas, kyssas, bara att vara med honom, saknat honom mycket nu. Jag hoppas att han ska skicka själv meddelande. Jag har alla känslorna kvar. Redan på tisdag kommer J hem, har saknat henne. Idag ska fixa hennes rum nu. Måste få mera plats nu, att hon ska ha sin skrivbord. Igår pratade med henne, och när berättade, att vi ska köpa skrivbord, blev hon så glad. Hon vet hur hon ha sitt rum. Hon sa, hon vill ha tre rum. Det är helt kaos i hennes rum just nu. Måste sortera mycket nu. Sen måste slänga lite mer grejerna hemma-gammal madrass, köpte ny. Nu ska börja med städningen hemma. Ingen badoo, hoppas jag u, men kommer inte vara utan, kollar nu hans meddelande, när han ska läsa. Städat J-s rum, lite att fixa till, men det känns fint nu i hennes rum, rensat ganska mycket nu, slängt en hel del, sparat lite, men lämnat i förrådet. M ska komma efter klockan 16, hoppas sen kan fixa min hylla, sen ska fixa sista. Sen kan ta det lugnare. Sitta på soffa, och slappna av lite. Imorgon ska träffa denna kille i Uppsala. Och M svarade till min meddelande, och vi chatta lite, och ja, han vill träffa mig nästa vecka ,men bestämde inte än nån dag. Men han ska inte bjuda hem mig, frågade, och han vågar inte. Jag sa, att det är bättre. Han svarade att han avvaktar lite, när man har sex. Han är inte så snabb, att ta det steget. Nu vet inte jag mer, vad ska tycka om honom. Om han vill nu riktigt att träffa mig eller inte. Sen kommer han bli rädd igen kanske. Tänkte fråga, om vi kan ses bara i stan, prata lite, ta en drink, det räcker väl. Men vilken dag, vet inte. Det måste vara han, när det passar honom. Blockade bort andra bilderna också, innan skrev till honom. Jag har ont i kroppen nu, men hoppas nu det går över. Att har fixat allt hemma. Nu chattar lite mer M, det är igen helt lugnt mellan oss. Jag vet inte, vad ska göra. Nu har han tid att prata med mig, känns så. Han svarar ganska snabbt. Han ska börja jobba imorgon. Jag vill träffa honom nu, att lite får nån tecken av honom, att han är intresserad av mig. Jag vet inte än, vad han tycker om mig nu, när hade sagt allt vad tyckte om honom. Han sa tidigare, att han förstod inte mitt meddelande, nu ville förklara, men han sa, att ok, glöm det. Och nu frågade när han ska hämta sin son igen, och han svarade att på torsdag. Han har så ofta sin son hos honom, han hade semester och han hade kanske bara en vecka utan honom. Konstigt schema han har nu. Imorgon ska åka och träffa denna kille i Uppsala, ska får se. om han är bättre än M. Men om det börjar funka med honom nu bättre , då ska välja såklart M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0