12.august

Idag skulle träffat denna Uppsala kille. Jag var på väg , satt på tåget, och han skicka sms, att han kan inte ses idag. Att han tyckte att vi bor för långt , att ingen ide att träffas. Svarade ok, du har rätt. Och sen han skriver, att men vi kan ha sex, att han kan komma till mig. Jag sa, nej, det går inte såhär med mig. Och sen bara lycka till, sen skrev han igen. Att det är bättre att jag hittar nån kille i Stockholm. Jag svarade att tror att har hittat redan. Sen ojdaå., redan. Sen beräattade om M. Han var så arg, att hur kan du dejta många samtidigt, att idag skulle träffat honom, och sen träffat nån annan. Jag svarade inget mer. Och nu samtidigt, imorse började chatta med M, och han kom till Kik. Nu chattade tills kl 1, han hade möte. Han vill träffa mig, han vill ha sex med mig. Vi chatta, jag bjöd honom till mig ikväll, att han vågar inte att jag ska till honom. Sen han var så säker, att han ska komma. Och sen helt plötsligt, nej, han bara skojade, att vi vill ha olika sakerna, att jag vill inte ha sex. Jag förklarar honom, att jag har saknat honom han svarar att han med. Men varför prata om det, att han vill träffa mig, att ha sex. Och sen bara..jag skojade. Men frågade, när han hade sist, men sa han att han är rädd att komma till mig att ha sex. Jag förstår honom , att man är rädd, att ha sex med nån annan. Tror inte att han är redo, att träffa nån, att ha sex. Han är inte redo, han vill, och sen han känner , nej, jag kan inte. Jag sa sen, att vi kan ju ses i stan, träffas, att vi måste inte ha sex. men han säger ju, att han är sugen på sex. Fyn, jag vet inte vad ska tycka om honom nu. Vi båda känner, att vi vill ha varandra, då är det bara att köra på. Men han är osäker, kanske han försvann nu igen. vill inte prata med mig. , att ses. Ska säga honom, att han kan komma men bar idag, imorgon ska hämta J. Har skrivit ut ni nästan allt om utbildningen. Mycket papper, schema, kurslitteratur. Vet inte om behöver att köpa allt nu. Och jobb frågade, om jag vill jobba nu, innan ska börja plugga. Och svarade, att kan jobba, och skrev vilka dagarna kan jobba nu. Sitter hemma, och gråter. M skulle kommit, han var hemma, han var redo, att komma, tills hans jobb ringde, att han måste åka till jobbet. Jag skrev, vad jag kände, att träffade andra killar, när han svarade inte, att de pratade, men ja brydde inte om de, tänkte på honom, saknade honom. Han frågade nu, att kanske han kan komma efter jobbet. Han vet , att jag är seriös med honom, han vet att saknat honom, att vara med honom. Han vet, att jag har fått känslorna. Jag vet inte, om han menade allvar, att han ska jobba nu eller bara, sa, att han blev rädd att komma. Men jag frågade, om han tänkte komma till mig, och han svarade att "ja". Skrev bara, att vi kan höras, när han vet, om han ska komma eller inte. Skrev "kram", och han svarade "kram". Allt är inte borta, nu bara hoppas, att vi kommer att träffas mer, om inte nu ikväll senare. Nu vill bara att han ska visa , om han känner samma som jag. Jag har erkännt nu, vad jag känner. Hoppas, att han tänker också mer på mig nu. För att efter det, när erkände , varför han skrev att kanske han kan komma efter jobbet, han skulle inte skrivit det, han känner med mig nåt. Imorgon kommer J, tror inte att kan sova nu inatten. Jag skrev ut kartor, hur ska åka till hamnen, men det är jätte svårt att åka dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0