13.august

Somnade nästan på soffa igår. Men han skickade ingen meddelande. Och nu är han tyst. Skickade badoo meddelande, om det gick bra sen på jobbet, han läste, och han är hemma, han svarade inget. Tror att han jobbade länge, att är ledig nu på morgonen kanske. Vet inte, eller han kan vara lite i chock nu, när berättade vad jag känner. Eller då blev han rädd, med allt vad vi chattade igår. Han tänkte ju komma till mig, tills han fick samtal från jobbet. Men försöker ta det lugnt, nu är det hans tur, att visa, om han känner som jag känner. Men han har svårt att visa sina känslorna. Nu måste ta det lugnt, jag får inte börja skicka nya meddelande nu igen. Han måste få vara ifred efter igår nu. Han måste tänka efter. Snart ska åka , hämta J. Och M ska följa med, det är bättre, då han kan visa vägen. Jag har gps , men han vet också vägen . Måste tanka bilen också. kanske. Måste bara duscha och klä på mig. Har saknat J så mycket, nu kommer hon hem, äntligen. J är hemma, mamma är här. Men tänker bara på M nu. Idag chatta lite, inte mycket, och sen han försvann igen. Ingen mer svar. Vill inte börja om, att "bomba " med nya meddelande. Känns att han är som upp-ner. Han svarar när han vill. Trodde inte att han svarar idag nåt, men han svarade. Nu kolla att han var på badoo för ca 4 timmar sen. Han är uppdagen, annars skulle han varit online, och idag kollade att det står, att han vill träffa nya vänner, igår det var han vill chatta. Han hade, vill träffa en tjej. Nu har han ändrat hela tiden. Igår jag kännde, att har fått honom, när erkännde, att tänker på honom, att har saknat honom. Jag vet inte, vad ska tycka om honom nu, idag är han ganska tyst. Vill inte ju störa honom, när han jobbar. Men nu är det bara imorgon, när kan träffa honom, men han vill inte. Han vill ha sex igen kanske. jag tycker att han är fortfarande rädd, att ses nu, när har sagt, vad jag känner. Jag vill träffa honom, att få en känsla, att vi båda känner nånting. Kanske ska fråga honom, om vi kan ses imorgon. nu ska inte skicka mer meddelande. Jag vet inte om, han kommer att svara. Jag vill inte andra, vill bara honom. Och börjar bli dåligt igen, när han vill inte ha kontakt med mig. Tänker bara på honom nu. Idag körde till hamnen, det gick sådär, ganska mycket trafik, körde fel. M säger, att måste gasa mer, när börjar köra. Det är fel, att fick stopp igen , men klarade ganska bra, att köra. Att åka ensamma till hamnen, klarar inte det. Måste köra mer, mer trafik, men vågar inte själv ju. Måste ta och åka till stan helt själv. Började kolla kurslitterartur, och det kostar en del. Såklart måste inte köpa allt, men det är dyr. Måste räkna igen pengarna. Och J vill inte åka till djurparken, då kommer ingen zoo denna gången. Vet inte vad ska göra då. Hoppas att ska jobba helgen nu, kanske. De ska ringa, om de behöver nu. Hoppas imorgon det är bättre dag. Vill ha mer kontakt med M, men vill han ha mig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0