14.august

Just nu hemma ensamma. J är med min mamma hos M. De ska komma om ca en timme kanske. Jag mår inte just så bra just nu. Tänker hela tiden på M. Jag frågade honom, om han kan -vill ses senare. Och han svarade, att han kan inte. Sen frågade, om han vill träffas mer, ingen svar, sen skrev att jag vill träffa honom mer, men han svarar inget, han har ingen svar IGEN. Bara lämna honom ifred. Raderade hans meddelande, att ser inte mer honom. Jag är så besviken på honom nu IGEN. En dag säger, att vill ses, var på väg till mig nästan, och nu. Tror att han är inte redo , att träffa nån tjej, att ha seriöst. Jag har sagt till honom, att jag förstår honom. Att vi skulle haft sex, jag sa, att vi måste inte ha sex, om han känner sig inte redo, jag säger honom, att det är ok. Men han vill inte förstå mig, han vet, att jag vill träffa honom. Nej, nu det var sista som prata med honom. Jag kan inte mer med honom. Måste gå vidare, utan honom, utan badoo. Trött med allt detta. Nu har en kille från Uppsala, nu har kontakt på FB. Kanske vi kommer att ses, han ser intressant ut. Lika gammal som jag, och han är mörkt, adopterad från Bangladesh. Imorgon tänkte åka till Skärholmen, ska kolla lite grejerna för skola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0