15.august

Idag har varit nästan halva dagen ute, var i Skärholmen, köpt skolgrejerna. Nu när kom hem, då kunde jag vila lite. Körde bilen, och det gick sådär, starta bilen , lite stressigt, kan inte komma över, inte än. Imorse fick kik meddelande, kl. 7 tiden. Det var M, skrev bara "Mm"( det betyder håller med). Frågade igår, om han vill träffa mig mer, sen skrev ju att jag vill träffa honom mer. Nu han svarade, och det betydde ju "ja". Jag skrev bara, ok, att jag är uppdagen lite med dotter och mamma, att ska köra lite med de idag, att hörs, och kram. Han svarade inget. Han vill träffa mig, men samtidigt han är osäker. Och jag tänker inte hoppas på honom nu, även om jag vill det nu. Har börjat chatta lite med annan kille i Uppsala, kanske kommer att träffas honom, om nu kommer inte M, att säga att nu vill jag träffa dig. Nu har han sin son hos honom, vet inte när han ska lämna honom, kanske i helgen igen tillbaka. Vill ju träffa honom, men det är han som är osäker. Försöker ta det lugnt med honom nu, inte tänka så mycket på honom, men nu tänker igen på honom ju. Han finns just nu i mitt hjärta, men vill inte skriva igen honom, när kan vi träffas. Försöker ta det lugnt, kanske ska skriva imorgon, om han är ok. Ska visa lite, att tänker på honom. Vet inte, om han kommer att svara, när han har sin son hos honom. Och jag är helt trött om min mamma, orkar inte att hon är här. Vill helst att vara utan henne, vill vara själv. Bara 4 dagar, sen åker hon. Sen böjar allt i början med J. Vet inte , vad ska göra med henne, om ja kommer inte jobba nu i helgen, hoppas de ska ringa imorgon. Vill inte sitta hemma. Och att tänka på M. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0