16.august

Är just nu ensamma, J o mamma är ute med M lite. Jag är helt slut, orkar inte göra ingenting här, vill inte vara här. Jag skulle ha chans att vara ute, jag har barnvakt., kan träffa vemsomhelst. Men jag vill inte träffa nån ny kille just nu, jag har nån. Nu har inte varit idag på badoo ingenting, och känns bättre. Jag hittar ingenting just nu där. Idag började skriva med M lite, han svarade lite. Men han kan inte svara , fråga hur jag mår, eller sånt. Sist skrev att ska inte störa honom, när han har sin son hos honom. Att om han vill prata, då kan han skicka iväg meddelande. Han bara läste, men såklart svarade inget. Har nu denna Uppsala kille , men kan träffa honom, när J är hos pappa. Nästa vecka ska till skolan, ska registrera mig, och sen finns det nån liten fest där, på onsdag. Känns jätte konstigt , att börja där. Känner ingen där, helt är nytt. Men det går säkert bra. Alla är nya där, som börjar nu. Och vem vet, kanske kommer att träffa där nån trevlig kille;-) Vet inte när kan träffa M, när han har tid för mig. Och nu skickar meddelande till N hela tiden. Han skulle hem imorgon, som han sa tidigare. Fyn, hur saknar honom nu, om han skulle skicka meddelande, att vill ses, då ska gå direkt till honom. Jag kommer inte över honom bara så lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0