17.august

Idag tänkte gå till badhuset, men det var stängt. Då blev det lite cykel för J, och det regnade idag. Skulle träffat en ung kille ikväll, men tyckte att han är för ung för mig. Och han svarade, att han kan inte ikväll, att måste jobba senare. Det var bättre, men har andra på gång. En kille HP kvar, kanske ska träffa honom, för att vill inte hela tiden tänka på M. Såg att han hade också tagit bort sin bild på badoo, men sen han hade en bild tillbaka. Han kanske såg att, jag hade ingen bild, att han behöver inte mer badoo, men nej, han kunde inte ta bort bild för mig. Men vill inte börja skriva med honom, för att sa, om han vill prata, kan skicka meddelande i väg. Snart börjar ny vecka, och ska börja skola med. På onsdag är första dag, när måste registrera mig. Och på onsdag till vaxning, jag är jätte rädd för det,har inte haft min lingon. Men läste , att man kan vaxa , när man har mens, men det gör mera ont då. Men snart är det över, och vem kommer det vara , min första kille so, får mig , utan hår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0