19.august

J är i skolan, jag sitter hemma, mamma är hemma. Tråkigt. Ska gå till stan snart, ska träffa en kille, som ´kan inte lämna mig ifred, nu igår chatta lite att träffas. M- vet inte vad göra. Skickade meddelande, när han ska vara barnfritt. Nu svarade han, att nästa helg. Frågade om han har planerat nåt, han sa "nej, inte än", och frågade om jag jobbar idag. Skrev att har sista semestervecka, och att har sista kvällen barnvakt här. Varför han frågade, om jag jobbar. Kanske vill han träffa, men han har sin son. Nu chatta med honom. Sitter hemma och vill just nu bara gråta. Träffade idag en kille, han var ok, snygg, trevlig, men han vill ha bara sex, han söker inget seriöst. Ok, vi promenerade, prata mycket , vi hade roligt. Sen han frågade, om vill komma till honom, att ha sex, tänkte då hela vägen hem, men bestämde, att jag klarar inte att ha bara sex nu. Jag vill träffa nån seriöst, men måste glömma nu alla, som har kontakt. Alla vill ha sex, även M. Idag vi chattade ganska mycket om det, och han erkände, att just nu han vill ha bara sex, inget seriöst, men jag frågade själv, om han vill ha sex, vill han ha nån seriöst sen. Han svarade, att kanske sen, om det kommer hända. Sen, han sa, att han tror att jag letar efter min stora kärlek( det var sant) , sen sa, att inte mer, att trött att söka, men han sa, att han tror inte. Han svarade , att han vill ha sex med mig, men det skulle varit fel, för att vi vill inte ha samma sak just nu. Då imorgon kanske vi ska träffa, när han har lunch, att ha sex. Vet inte än såklart. Skrev, att kan höras senare, eller imorgon, om vi ska ses imorgon. Sen skrev ha en bra dag, han svarade , detsamma, och sen jag skrev "kram", och han skrev "kram " tillbaka. Då allt är inte försvunnit. Men han har viljat hela tiden då bara sex, för att varför han ville inte ha ingen kontakt med mig, eller träffas. Han visste, att jag är seriös, och trodde, att han var med. Men nu jag vet, att han vill ha bara sex. Tänkte nu, om vi ska ha sex, då kan det bli bra, att vi båda vill ha varandra, att kanske det kommer att komma några känslorna . Men just nu måste glömma bort, att ha med honom nåt seriöst. Just nu vill inte träffa mer, vill inte chatta med nån annan. Och ingen badoo, även M vill lämna där, för att det är trist, tycker han med. Jag ville ju hitta nån seriöst, men hittar inget, alla vill ha bara sex. Man kan vara vänner ju med varandra, sen kan hända nåt mer. Just nu är det stopp med alla dejterna. Har just nu 2 kvar, som kan träffa, inte mer. Nu börjar skolan, och kanske hittar nån i skolan, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0