1.august

Ny månad har börjat nu. Nu är jag tillbaka hemma i Sverige. Känns inte så himla bra. För att har inte ju planerat nästan ingenting nu. Skulle vilja åka bort, om skulle haft pengar, men pengar tog slut i Estland, och fick bara lite av mamma. Resan gick ganska bra, men nu när åkte, då igår kväll J mådde inte så bra.. saknar mig, ville inte stanna så länge, men sen hon lugnade ner. Det klart hon är ledsen, att hon har lite problem med språket nu. Men det blir bättre snart. Tänkte nu skriva upp, vad ska handla, att fixa hemma lite. Tänkte gå en dag, köpa grejerna, att inte börja gå många gångerna. Ska köpa bara en färg nu, tänkte jag. Och jag hatar S, vi skulle träffats igår efter jag kom hem. I söndags prata lite, och sen han svarade inte mer på mina meddelande. Punkt och slut. Han bara läste, ingen svar. Jag bara kunde inte fatta, att det hände med mig igen. Att nån kommer börja chatta, att han är intresserad av mig, att vi ska träffar, och sen han bara "försvinner" , han bara leker , trodde inte att han kunde vara så. Jag ville träffa honom, men han bara tog mig som leksak. Nu är jag så besviken där badoo, att jag vet inte om jag kan träffa nån. Igår kom en till kille, men jag var inte så intresserad av. Han vill träffas. Det finns en kille, men han bor i Strängnäs, och han är inte på badoo aktiv. Han svarar bara mitt i natten , och sen är han borta några dagar helt. Nu skrev att är hemma nu, och fråga att han är inte aktiv där. Vet inte när han tänker att svara mig. Men nu ska vara aktiv där. Men vill träffa ju nån seriös, men det är svårt .Och samtidigt tänker jag på D..... Idag måste gå och handla lite, men har ingen ork. Sitter bara hemma, har chattat med några nya killar här. Och såklart skrev till M- lycka till med andra han svarade " ????". Sen berättade att han har skickat meddelander, att jag har inte svarat. Fattade ingenting. Nu har chattat med honom, och kanske vi kommer nu att träffas. Har bestämt att åka till stranden, men vet inte än, om han vågar , han försvann igen, utan att säga nåt. Han är hemma, men vet inte om han har son eller inte. han frågade om har träffat andra, då sa att ja, då frågade om haft sex, sa "nej".... vet inte om jag gör rätt nu, att litar på honom nu. att han ljuger inte, jag vet inte , men kan ju ge en till chans till honom. jag vill ju träffa bara honom, nu är han tillbaka, jag önskar att vi ska ha nåt ju, men jag vill vara ju helt säker, att han är seriös med mig. kommer det hända nåt då mellan oss, kommer han att mer visa sina känslorna nu. vill inte träffa andra mer ju, det räcker. men har två som vill träffa nu.... Nu fortsätter med M, men han svarar när han har tid. Nu är han ute istan. Frågade, när han kan åka dit. Och han svarade söndag? . Jag svarade, att tänkte att han vill åka redan idag. Han har sin son denna vecka, men han sa att ha ska fixa barnvakt. Då betyder det att han ska lämna sin son på söndag, då är han barnfritt en vecka. Jag vet inte nu, om kan ge denna chans till honom, han har fått många chans nu, jag vet inte om kan lita på honom mer. jag bara vet inte. om han tänker igen att förvinna. han bara försvann redan, och inte bara en gång utan 2 gånger nu, när han svarade inget, och nu är han tillbaka. Imorgon ska till stranden nu, måste ta nu allt, för att vem vet hur länge det finns solen kvar nu. Och snart börjar mens....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0