20. august

Hemma, J ritar, mamma har åkt. Allt känns annorlunda nu. Jag vet inte, mår lite för dåligt, att har inte hittat nån, att fick inte min M. Att han vill ha bara sex, men han chattat med mig idag nu. Tills nu. Han skulle behövt att hitta nån salong , att göra massage, skrev att har en kompis som kan kanske rekommendera, han sa "ok". Men sen började ju läsa om de "happy endning" , att skrev till kompis, att han ska inte hitta nån sån ställe. Och sen skrev till M, och han blev jätte arg, jag sa, att ville ju bara hjälpa honom. Sen att han behöver inte hjälp. sa "förlåt", frågade om han är arg på mig nu, han sa"nej, men tyckte att jag var lite klumpigt, att skrev sådär. Nu skrev, att vi kan lämna denna, men han svarar inget. Men det känns bra, att han vill ha kontakt med mig, men att han vill ha sex med mig. Det vet inte jag., hur ska det gå. Jag sa, att han kan komma till mig, men han vill inte komma, om jag har dotter här. Så, det är bättre, att lämna honom i fred, men kan inte. Nu kan träffa en svensk kille kanske, på fredag. Måste fråga honom bara. Imorgon ska till skolan, sen ska till salongen. Nu ska J sova. Sitter uppe, vill inte gå lägga mig än. Tänker på M , kan inte bara glömma honom bort. Jag vet inte, vill hela tiden, att skriva nåt, men han blev ju lite arg på mig, jag vet. Ska lämna honom ifred några dagar , men ska försöka. Chattat lite med denna svensk kille, men han kan inte ses på fredag, måste jobba över. Kanske ses nästa vecka, men han låter , att han är intresserad av mig lite. Och då har inte jag tid, när han kan. Frågade också denna kille, som bor i Uppsala, men han har inte läst meddelande, men tror inte att han kan heller. Han skriver inte, man skulle ju skriva, om man är intresserad av nån, men han är så tyst. Jag vill inte vara mer ensamma nu, vill träffa nåt. Att få hålla nån i hand i hand, vara med nån, men kan inte. Jag är bara så trött , att träffa nån, och sen blir man bara besviken. Träffade igår en kille, men han vill ha bara sex, men han vet att jag vill inte ha bara sex. Jag gick inte till honom igår, för att jag kände att det är fel. Men vi är vänner just nu, och han ville träffas idag också, men klockan var mycket, vi kan ses nån annan gång. Men varför vill han ses igen, om vi ska inte ha sex. Han är trevlig, snygg, men jag kan inte ju,.om har inga känslorna. Att hade ju hoppats så länge nu med M, det var fel, jag skulle anat det tidigare, han undvek mig, jag trodde, att vi kommer ha tid , att ses , när hade semester, men han hade inte tid. Han ville inte träffa mig. Just nu efter idag, när han blev arg, vet inte, om han kommer att svara nåt mer. Jag försökte bara hjälpa honom, och nu det blev fel. Och samtidigt saknar ju N, jag har kvar känslorna, men vet inte , om vi kommer nu träffas eller inte, han ville ju träffa mig, när han är tillbaka. Men han är alltid upp o ner, han vill se mig, när han mår bara bra. Ska gå också sova nu, nu kan sova ensamma igen , J sover i sitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0