21.august

J är redan i skolan, parkerade bilen i stationen redan, för att sen det finns inte platser. Kunde inte bara lämna M. Det var deal helkroppsmassage för 295 kr, skrev om det, om han har intresse kan kolla. Men jag är helt säkert, att han bryr inte om det mer. Snart måste gå till skolan. Jag är så nervös nu, hur ska det gå, hur ska det vara. Känner mig ju så ensamt nu. Men det går bra säkert ju nu. ¨Hittar nya vänner , hoppas jag, måste själv vara aktiv. Men kan inte stanna ju hela dagen nu. Måste gå till salongen, är nervös för det med ju. Lång dag, som väntar nu. På lördag ska jobba på teatern, kan komma ut lite, röra mig utanför hemma, träffa kompis Esra. Men saknar ju nån kille just nu mest, men men det kommer när det är dags. Kommer ju träffa denna svensk kille ,så kanske det blir nåt med honom, vet inte ju än. Måste börja klä på mig, vad ska jag ha på mig`? Det blir varmt idag, och kommer säkert vara ute en hel del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0