22.august

Idag jag träffade min gruppen. Och det var jätte roligt dag. Imorgon ska också vara med. Andra ska ha förfest , och sen fest. Kanske imorgon ska de också ut, då kan följa med kanske. Tänkte att M vill inte mer kontakt med mig. Igår skrev sist , att vi hörs, kramis. Och nu han skrev "oki", sen efter halv timme "?". Sen skrev att är i skolan, att har en lekdag. han sa ok, sen sa , att nu är det slut, men kan inte gå fest, för att har dotter, han igen ok. Sa, att imorgon ska följa ut med de. Så jag har kvar hans kontakt, kanske imorgon kan träffa honom, vet inte, men han ska after work imorgon. Tänker inte så mycket på honom nu, för att jag ser andra killar ute i skolan , och finns några, som är snygga. Men jag är ju gammal. Men det spelar ingen roll om åldern. Och har ju nu denna svensk kille, men vet inte när kan träffa honom. Vill ju träffa honom, han är lite seriös.,men han skriver inte så mycket just nu. Imorgon, lämnar J, sen måste göra tvättstuga, sen ska ut igen, och då hämtar M J, hon ska sova över hos honom. På lördag ska jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0