23.august

Fredag har kommit, idag ska spela brännboll med grupperna. Det ska bli kul. Och läste, att det var nånting mer. Och sen måste jag hämta J! Igår M sms, först, om han kan låna mitt SL-kort, och sen om jag kan hämta J. Skrev att ska iväg med min grupp i skolan. Och ska hämta J nu själv. Han hämtar henne klockan 19 tiden. Varför måste han ändra sig hela tiden, och när jag hade planerat, att inte stressa, att hämta J. Nu kommer ju igen att stressa,. att kunna hämta henna kl. 18. Imorgon ska jobba. Vet inte än, om gruppen har bestämmt nåt, att gå ut ikväll, men tror att de hade varit igår ute . Fick FB meddelande vid kl. 4 mitt i natten. Jag vill helst att gå ut ikväll, vill inte stanna hemma. Nu ska igen till tvättstuga, sen måste gå handla lite mat. Hinner inte sen. Hemma, fixat tvätten, nu surfar runt. Och skickade vänförfrågorna till alla i min gruppen, och nästan alla har accepterat mig, som vän. Tänkte, att nu kommer alla att undvika mig kanske nu, men det känns bra, att kommer att ha nya vänner. Idag kommer det bli också kul, men andra hade festat igår nu, så de kommer inte att må bra idag, kanske, hahaha. Nu tänker släppa alla killar, även M, för att nu kommer kolla runt med andra ;-) Måste börja kolla kläderna nu, vad ska ha på mig, och måste ducha också . Och här sitter jag, ensamma hemma vid data....tråkigt. Idag var det roligt, att spela brännboll, vår lag kom 2:a. Nästa vecka börjar skola på riktigt då. Imorgon kommer jag jobba. Och tror att måste glömma bort nu denna svenska kille, jag vet inte. Frågade , hur ser det ut nästa vecka, och han skrev att han ska hör av sig, om det kommer nån lucka. Känns att , han vill inte träffa mig. jag vet inte, men känns lite konstigt. Jag har börjat bli trött om alla lite nu. En ny kille kom badoo, skrev tillbaka, men ska ta bort bilden igen. M har inte varit mer online. Han ska också bort . Tänkte skicka en kik meddelande, men vill inte göra det. Han vet att jag ska vara ute idag med, han har inte läst mitt sista meddelande, det gick bara fram ,men han har inte läst hela. måste hitta på nånting. Men ska vakna tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0