24.august

Lördag, hemma just nu, men ska iväg snart, ska åka till sjön, grilla lite. Jobbat idag, och jag har ont i kroppen. J var hos pappa, men hämtade henne. Igår var bara hemma, sov ganska tidigt, och sov ganska bra nu. Tänkte inte just mycket på M nu, kan sakta komma över honom nu, hoppas jag i alla fall. Men vill inte vara ensamma, och det svensk kille, är jag inte säker, om ska träffa honom, eller när, han bara skrev att, han ska hör av sig, om han har tid, att ses. Och sen det Uppsala kille, han tänkte att vi kan ses, i veckan, på kvällen, men sa, att jag kan inte .för att har dotter hemma. Just nu saknar jag Nabil, vill träffa honom nu, men han kommer inte skicka nån meddelande. Imorgon har inga planer nu, vet inte vad ska göra. Hemma med J, men det är tråkigt ju. Måste hitta på nåt nu. Ska börja skriva liten lista, vad ska handla nu. Och idag ringde N. ...han pratade om en liten tjänst, men svarade inte än, för att måste prata med en A-s kompis. När jag såg hans nr, blev jag så glad. Tänkte att han vill träffa mig....men nej. Men skickade meddelande, att ska kotakta honom, när får svaret. Jag tänkte på honom idag, och nu ringde honom. Det måste betyda nåt, jag vill träffa honom, att får visa min kärlek mot honom, men hur. Han vill inte ju nåt seriöst med mig, jag vill inte vara ensamma ju, vill vara med honom. Men samtidigt, måste ju gå vidare med mitt liv nu. Vill hitta nån nu, vill vara lycklig . men kan inte nu, har inte träffat nån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0