25.august

Söndag idag, det är solen ute. Vad ska man hitta på idag? Tänkte kolla denna skrivbord nu, måste ju köpa det nu. Då ska ringa och fråga , om det är kvar, att kan gå och kolla denna. Sen kan mäta, och kanske kan M köra hem den sen. Och nu är sugen, att köpa ny mobilen med. Kollat runt, och kan köpa med bra pris för studenten. måste tänka. Och sen kan J få min mobilen, hon frågade om det. Jag är tillbaka på badoo, och nu har redan 2 , som vill ses, en kille i Helsingborg. Hemma igen, var ute med J. Kanske hon ska vara ledig idag, men vet inte. Idag pratade med N ganska mycket, han frågade hur mår jag, har jag träffat nån, har jag haft sex. Varför han frågar såna frågorna. Jag sa, att träffar, men har inte haft sex, men han sa, att han tror inte. Jag sa till honom, att saknar honom. Han sa också, att han skulle komma och va med mig, om jag skulle inte bott så långt borta. Jag vet att vi bor långt från varandra. Och skojade, att jag ska ha en present, om nu Kipi passar till hans kompis. Och sen sa han, att han ska köpa en present till mig. Sen sa bara "vi ses vi hörs" .Nu hoppas att det ska funka med Kipi. Då kan andas lite ut, att jag har hjälpt honom, och sen han fattar att jag är en snäll tjej. Ja vill bara , att han ska öppna sina ögonen, och börjar se mig lite annorlunda. Men han vill inte se mig, som nån seriöst. Nu har jag mer på badoo, att välja på. Just nu, vill ta det lugnt. Vill inte ha kontakt för många. Finns en kille i Helsingborg, han är trevlig, men han svarar inget just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0