26.august

Idag börjar nu riktigt skolan, kl 11 ska vara första föreläsning nu. Och J är sjuk. Ringde till M, om han kan ta henne, han ska komma till oss. Igår chatta med några killar, och sen denna Helsingorg kille ringde, att han vill träffa mig på riktigt nu. Vet inte, om kan - vill träffa honom. Han bor ju så långt bort. Och nu skicka M meddelande igår, men läste igår sent , nu dag chatta med honom lite. Han har nån intresse med mig. Skickade en bild , var var badkläderna på, och han frågade, vem fotade. Han tänkte, att varit med nån kille. Måste börja hitta kläderna, och känns att mens är på väg, hoppas det, det har gått över tid. Klockan är över tio på kvällen. Idag första dagen i skolan. Gick sådär, fick inte just mycket kontakt med andra, men det är inte bara jag, som känner inte varandra. Vet inte än, om ska gå imorgon dit eller inte. Om jag går, kommer inte ju stanna länge där heller. Tråkigt. På fredag vill helst gå dit, men igen vet inte, om ska gå. Känner lite utanför mig, men men. I skolan, första föreläsningen, det är svårt, känner själv, vet inte om klarar med allt, hoppas just nu att komma in sjuksköterska utbildningen, men ska söka nu våren till distans, i Södertälje. Det är lite säkrare tycker jag. Vet inte. Men det ör kul att läsa lite ju, inte jobba, men måste ju jobba extra också nu. Och köpa kurslitteratur, vill ju läsa extra , att bli bra med allt. Killar? Finns en, som är intresserad av, men han vill ha först sex ju. Han är ok, att träffas, frågade om vi kan ses, ta en fika, och se, om det finns kemi, att ha nåt mer. Men han varit singel bara en vecka eller en månad, bor hos en kompis. Vet inte, nu kommer ju många som vill träffa mig nu. Nu har jag tid på lördag, kanske på fredag. Men jag fick idag min efterlängtande mens, och det kommer vara några dagar extra kanske nu. Vem vet, idag är det lugnt, men imorgon kommer mer säkert. Ska lägga mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0