28.august

Sommaren börjar ta slut, men idag ska det bli soligt, och ska sola lite på balkongen. Kollat böckerna, som skulle behöva i skolan nu. Kanske ska köpa nu en boken, men det kostade 300 kr , men frågade om kan köpa för 250 kr. Vill inte köpa alla nu, vet inte än om ska fortsätta kursen. Imorgon kanske får veta, om ska komma in till sjuksköterska , men vill inte hoppas för mycket, men planerar att söka våren. Nu frågade en svensk kille, som skulle träffats nu denna vecka kanske. Han var på kryssningen i helgen, och han hade träffats nån tjej där såklart, och nu frågade, ok, då har du inte tid att träffa mig, och han svarade, att , nä tyvärr sötnos. Skrev vara, ok, då vet jag, lycka till. Igen det händer med mig, varför hela tiden. Jag hittar en "normal " kille, som jag gillar, och nu. Han hittar nån annan. Det betyder om vill träffa nån , då måste träffas snabbt. Jag vill hitta nån , vill inte mer att vara ensamma. Det är jobbigt . Nu är jag ledig från skolan 2 dagar. Kanske imorgon kan jobba, skickade igår mejl, och helgen också kan jobba. Tror inte att ska till skolan till mässan sen. sen pub, måste hämta J kl18, ingen ide gå, och stanna bara några timmar, sen g. På fredag tänkte gå dit. Jag har skolan, tänkte låna några böckerna, sen få mitt kort också. Nu ska kolla , vad ska hitta på. Hatar min lingon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0