29.august

Idag har upprop på sjuksköterska utbildning. Jag hoppas att får en meddelande, ett samtal...men vill inte hoppas för mycket heller. Vad ska hitta på idag. Tänkte gå till skolan , kanske. Fråga mitt kort och inloggninguppgifterna. Då kan börja använda webben. Jobbar inte idag, vet inte om ska sitta hemma nu, att finns ingen jobb. Tråkigt. Ska sen till medborgarkontoret, måste ändra inkomst, då kan betala mindre till J-s fritids. Och kan köpa boken för 250 kr. Känns ok, då måste inte låna hela tiden. Killar killar. De kommer och går. Just nu har en kille på gång, han vill träffa mig, jag vill träffa honom. Det känns ok, vi ska få se, när jag kan träffa honom. Kanske redan nu i helgen, ta en liten fika , eller nåt, att börja. Vi ska få se. Mitt kort kommer i början av september. Vill köpa ju ny mobilen, men vet inte säkert , vilken ska köpa, vill inte ha i phone. Tänkte på Samsung nu. Just nu är bra erbjudande för studenten, men en erbjudande tar slut nu veckan. Vi ska få se, vad ska beställa. Då kan J ha min gammal mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0