2.august

2: a semesterdagen var idag. Som började med stranden, var i Lida ca 2, 5 timma. Orkar inte vara hela dagen vid stranden. Simmande blev det också. Jag kan inte fatta , varför kan jag inte starta bilen, hela tiden dör det. Gör som kan, men igen dö dö dö. Nu är hemma, är lite trött, men vill inte sova är. Skulle träffat en kille idag nu eftermiddagen, men han hade inte kontaktat mig, då sitter hemma ensamma. Och jag fick igår en killes mobilnr, som jag tyckte om på badoo, han svarade lite då och då. Tänkte inte alls att skicka nån meddelande, men jag skickade sms, och så klart han svarade, och sist han ringde. Och nu vi kom fram, att vi ska ses imorgon. Han ser ut bra på bilderna, söt, men är han det på riktigt nu, vet inte. Så imorgon ska träffa honom, men han bor i Strängnäs, men sa att han kan åka till Stockholm. Nu tänkte att kanske ska träffa honom i Södertälje, det är lite närmare för honom, och närmare för mig också. Men om vi ska ses där, då tänkte ta bilen dit. Jag måste nu köra mer och mer, att bli bättre. Mera trafik behöver jag köra. Och måste träna starta bilen nu mycket. Jag vet inte vad gör jag själv nu, jag har nu M, men jag bara fortsätter, att träffa andra nu. För att jag kan inte vara hundra % säker mer M. Vi har chattat nu idag också, han började imorse, redan efter klockan 7, jag sov, och han väckte mig. Söndag han lämnar A( sin son) till hans mamma klockan 18, då skrev att vi kan ses efter det, men han tyckte att det var sent, men sa, att det är inte så sent. Så nu hoppas jag, att vi kommer att träffas. , och vi kommer att ha sex, som båda nu vill. Idag vi pratade igenom det, att det vill vi båda, och båda tyckte att det går för snabbt, men han vill själv det, då vill inte stoppa honom, om han är redo för det, att ta det steget, vill inte stoppa honom ju heller. Tråkigt att vara hemma nu, tänkte att kan träffa denna kille idag, men han måste vara uppdagen nu. Igår han ville att ska gå till honom, men sa, att det är sent. Han ville , att ska dricka vin med honom. Men imorgon är ny dag, och ny dejt på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0