31.august

Igen har en månad gått, och jag är ensamma. Igår var ute med min gruppen, och vad ska säga. Jag har börjat bli gammal, att festa med yngre. Jag hade så tråkigt, det skulle varit kul, men kom inte alls igång, att vara med. Då bara försvann, kunde inte stanna, alla blev fulla.....inte jag Ok, nu tänkte att kan träffa denna svenska kille, och nu han svarar inget idag, skickade badoo meddelande imorse, han läser inte alls det, och kik meddelande han läste, men svarar inte det heller. Inget, fattar ingenting , vad han vill. Han vet att har mens ju, att kanske han vill inte träffa mig då, han vill ses kanske, när det är över. Idag ringde N till mig, han träffade ju K, som skulle hjälpa hans kompis , att gifta med. Men det gick inte, för att hon frågade för mycket pengar på en gång. Vi pratade länge, han skulle kommit till mig, när sa att J är hos pappa. men han var på väg hem. Men han frågade igen, om har träffat nån, haft sex. Såklart har jag inte träffat nån ju. Han måste sakna mig lite, om han ville komma till mig. Men det var bättre. att han kom inte. Jag har ju mens. Hur skulle det bli, han skulle blivit ju nöjd, men inte jag. Idag har fått två böcker. Köpte en , och andra lånade på biblan, för att nästa vecka behöver denna, då tänkte att kan låna ju, inte köpa .Finns kvar böckerna, men de tar slut nu snabbt. Det är en jobbigt kurs , har problem med engelska, måste översätta mycket nu, att klara. jag ville ju komma in sjuksköterska , men har inte fått ingen mejl, eller samtal, att kom in. På tisdag börjar första leksion där. Jag kan inte vara utan badoo, och igen kollar runt, och såg att M är tillbaka, skickade kik meddeande, men han inte läst det. Vill inte sitta hemma nu, ville gå ut, träffa nån, ha lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0