3.august

Lördag har kommit. Och nu är jag rädd, att det händer igen. M svarade inget igår, och nu skickade nytt meddelande , det gick inte fram. Nu bara väntar att han ska svara nåt, men inget. Och nu loggade in till badoo, och han har tagit bort sin bild. Nu är jag rädd, att han försvinner igen, lämnar mig nu IGEN. Igår vi prata, som allt var bra, att vi vill ha varandra, nu är rädd, att han har raderat sin kik i mobilen, att jag får ingen kontakt med honom. Nu ska få se, om jag får nån svar av honom idag. Om det kommer ingen , då är han borta. Som jag var beredd, men jag kommer bli ledsen igen, om jag inte få honom, jag vill ju vara bara med honom. Tänkte att han var i badoo ca 20 min sen, och jag skickade kik ca 40 min sen, hur har det inte gått fram. Tänkte först, att hans mobilen var avstängd, men nu. Det måste vara nåt annat. Jag vet inte mer, vad ska göra med honom nu, jag är nu så besviken. Men jag har en kille, som kan träffa idag. Kanske han är bättre än M, vem vet. Jag kan ju träffa honom. Och sen har jag en till Uppsala kille, som ville träffa,men har inte svarat honom, när kan träffa honom. Men det blir jobbigt att träffa nån annan nu, när jag har känslorna hos M kvar. Idag ska få sen, ska träffa denna kille idag, och väntar om M kommer att svara nåt, om han svarar inget nu, då är han borta..... Igår skickade nån Anthony sms, känner ingen med denna namn, svarade lite, sen bara lämnade. Tänkte börja lite fixa nu hemma också. Ska börja måla nästa vecka. men måste fixa underarbete först , innan kan börja måla. Nu är klockan snart 12, och det går inte vidare med M. Han hade bytt bilden, nu har han tagit bort bilden igen. Jag skrev först att hur är det med honom, att han försvann på kik, han läste inte det. Och nu skrev jag lite mer, vad jag tycker om honom, att jag var intresserad av honom redan i början, vet inte om han är seriös med mig, att jag vill träffa honom mer, att vara med honom, att hoppas att vi kan ses imorgon. Jag vet inte mer, vad måste tänka om honom. Det är konstig att kik meddelande går inte fram, som han har tagit bort nu kik i mobilen, annars skulle gå det fram. Jag ville träffa bara honom, vi hade planerat nu att träffas imorgon, men just nu känns att han försvinner igen, att han lämnar mig igen.att känns att han är inte redo, att vara med mig. som att han är rädd. Bara att få nu se, om han kommer att läsa nu kanske min sista meddelande, att han ser att jag är seriös med honom. Jag bara gråter nu, kunde inte sova i natten, inget, bara kollade klockan, och nu ingen svar av honom. Jag kan vänta bara idag, om han kommer inte svara inget nu till mig, då är han borta, för alltid, jag kan inte göra mer mot honom. Han vet nu att jag är seriös, Skickade till P sms, om han vill kan träffas i Södertälje idag, men han har inte läst sms nu, hans mobilen måste vara avstängd. Och nu kom R på FB, frågade hur mår jag, frågade om han har planer för idag., men han svarar inget heller. Chatta med en till kille här, han söker vänner just nu , ingen seriös, för att han är nyskild, och söker inte livskamrat på en gång. Men han sa, att det skulle vara trevligt att träffas, ta en fika, prata . så är jag positiv , att hitta nån bra vän bara. Nu har jag lugnat ner. Han svarade, och han var ganska arg nu. Han skrev att han kan inte chatta dygnet runt, när han har son hemma. Jag svarade, att förlåt, om jag pressat dig, och sen skrev att han har inte fått mina kik meddelande. Och när han hade läst det, kom han direkt till kik, och nu har vi chattat där lite. Det är ok nu mellan oss. Han hoppas att vi kan träffas imorgon. Men det kommer vi göra efter det , när han har lämnat son . Jag hoppas nu , att nu kan ingen annan att stoppa oss, att vara med varandra. Men vet inte än, varför han ändrade sin bild där, jag ska inte fråga det. Och han frågade mig, om jag ska dejta nån idag. Jag sa , att vill inte dejta andra, att det räcker med honom. Men tänkte ta en liten promenad i stan ikväll, bara att vara själv, att lugna ner lite, och kanske kommer att träffa R, han ska höra av , om han vill ses sen i stan. Men just nu spelar det ingen stor roll, om ska träffa honom. Jag kan ju träffa, ta en drink, och ingen mer. Och denna andra kille P, han har inte läst mitt sms, han har glömt bort mig nu, för att nu ska inte träffa honom. Har varit i biblioteket, lånat 2 filmer, och sen en bok, att läsa. Snart ska gå till stan, tar min promenad i stan, behöver att komma ut , att se lite folk, vem vet kanske träffar nån nu . Men vill helst inte träffa nån. Behöver frisk luft lite, att må bättre. Finns inte möjlighet att vara ute, skulle viljat gå och ta denna promenad med M, men han är uppdagen idag, men imorgon vi ska träffas. Nu vill inte störa honom själv, han ka skriva själv till mig. Frågade sist, vad gör ni, vad gör Arvid, men han svarade inget. Vad ska hitta att göra imorgon, vet inte. Men nu har börjat at fixa vardagsrummet, plockat grejerna ut i skåp, bara att öppna alla skruvar, och sen flytta allt , och sen ska börja spackla, tvätta lite väggarna, ser ut lite kladdiga, och måste se ut bra, sen kan börja måla. Hoppas det blir fint sen. För att vill ändra nu mycket här, slänga bordet, köpa nytt bord, eller 2 små bordet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0