4.august

Sitter hemma och vet inte mer vad ska göra. Vart ska ta vägen, jag är trött om alla killar på badoo. Jag vet inte mer, om ska träffa M ikväll eller inte. Han stängde igen kik, igår skickade en meddelande, det gick inte fram igen såklart. Och nu skrev badoo, att har han stängd kik för mig, att vet att han är uppdagen tills kl, 18, men hoppas att vi hörs före det. Han läste denna meddelande,men svarade inget. Jag kan inte vara säker på honom mer, nej, inte mer. Nu har jag ingen aning mer vad ska göra med honom. Jag orkar inte mer, jag skrev till honom, om vad jag känner. Han vet att jag vill träffa honom. Men , känns lite som han är osäker. Jag börjar bli igen så besviken om honom. Jag vet inte bara varför. Vad ska jag göra idag, bara vänta tills klockan blir 18, jag blir galen att vänta. Tänkte åka till stranden, men vet inte, om jag vill åka. Vill inte se ingen just nu, vill bara gråta nu. Igår började fixa här hemma, tänkte nu fortsätta idag, ska flytta allt vad kan nu, att kan börja tvätta väggerna, och börja spackla, då kan börja måla imorgon kanske, måste köpa grejerna, men tror inte att det kommer att räcka med 10 l. Måste räckna ut, hur mycket behöver nu, och ska fixa bara vardagsrum just nu. Det blir dyr, om ska fixa sovrum med. Ville ju fixa båda, men har inte råd så mycket just nu. Nu ska stänga data, kan inte sitta här nu hela tiden. Ska sola på balkongen lite, och ska börja läsa ny boken, istället att vänta nån dumma meddelande, ska stänga av ljud i mobilen. Och denna P kan dra i skogen, han måste ha olika mobilen, att han har inte läst nu mittt meddellande. för att han var på badoo, och ändrade sin namn där, samt han kollade min profilen. dumma han. och denna andra kille också kan dra i skogen nu, tänkte han ville träffa mig, men han visar inte intresse igen., tack och hejdå. Nu ska ha bikini. Sitter vid data, och gråter. För att det ser ut, att vi kommer inte ses idag. Han svarade att hans ex kommer efter klockan 20 , hämta sonen. Nu frågade om vi kan ses efter det, och nu kom han till kik. frågade samma sak, och skrev också att vill inte vara på badoo. Han svara inget om vi kan ses sen. han skrev blir 21 för sent, jag svarade att inte för mig. Väntar nu, vad han svarar. Jag har väntat länge, att få träffa honom igen. jag frågade ju, vi kan ses i stan, promenera lite, ta en drink, prata. Så kanske vi kan ses, jag hoppas nu på det. Jag vill träffa honom igen, jag vill veta mer om honom, om han är seriös med mig. Om han vill börja dejta mig, han skrev igår, att han vill ha med mig mer än sex... Han M, har inte svarat inget nu, inte läst sista kik meddelande, nu skrev badoo, om det blir sent ikväll, kan ses imorgon, om han har ingen annan dejt , eller andra planer. Han läste det, men ingen svar. Jag kan inte vänta honom, han kunde väl svara nåt, men han har ingen svar. Då tror att han är inte intresserad av mig så mycket, som jag är. Han skrev igår, ja, att han kan inte chatta dygnet runt, när han har sin son, men snälla du, han kan inte väl vara hela tiden med dig ju. Han har svarat mig tidigare, när han har sin son, ingen problem, det är nåt annat. Och jag ska träffa en annan kille nu. Han vill ses, han bjöd hem mig, att vi kan dricka vin, titta på nån film. Och det är allt. Pratat klar, att det blir ingen sex ju, men man vet inte vad händer. Jag ville ju träffa min M, men han . Jag förstår inte mer honom. Om han nu tänker inte svara efter klockan 20, när är på vägen till annan kille. Jag kan träffa vemsomhelst nu. Det har varit alltid problem med M, när vi skulle träffas. Vi träffades första gången, också så plötsligt, utan att planerat. Jag vet inte , väntar denna kille, vad han svarar nu. Vill stänga min badoo nu, inte mer använda, men kan inte. Har bara en bild nu där. Jag sa till M, vill inte använda mer badoo, han sa ok. Jag kan ha kontakt på kik med honom, men det är också nån problem. Fattar inget, nu har det gått fram meddelande,,men han har inte läst det står där. Ska börja fixa mig. Nu prata med denna andra kille på FB, han har gått till bio nu, trodde inte att ska komma nu, och nu ska träffa honom efter bio. Han ska komma hämta mig vid Alvsjö. Men det är inte alls säkert, att han kommer ju träffa mig, men ska se nu vilka kläderna ska ha, kan inte ha minikjol, då tänker han direkt att vill ha sex kanske. Ska ha mina jeansbyxorna. Om en timme ska börja gå nu. Och M gör ingenting, jag tänkte att nu han har lämnat sin son, att han kommer svara nåt,men ingenting. Eller har börjat tänka nu, att han kommer att åka till Dalarna, utan att säga nåt om det. Jag kan inte mer lita på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0