5.august

Måndag, ny vecka. Denna vecka hoppas att kan fixa nu vardagsrummet. Måste öppna nu hyllorna här, men det går inte , kan inte öppna... Igår jag hade en liten dejt. Det var en kille, iransk kille. Han var trevlig, söt. Vi satt hos honom , dricka lite vin , prata. Och såklart han började närma mig, och vi kysste , och lite kramades. Han ville ha sex, men jag kunde inte så lätt. Sen tänkte ok, kan ju vara med honom. Gick till toaletten,att kolla om mens har kommit. Sen han frågade, att han kan köra mig stationen....jag sa, ok.. På väg till hans bilen, jag sa, att du fick inte vad du ville, han svara han ville inte ha sex, bara att kyssas lite. Att vi måste inte ha sex på en gång. Sen bara att "vi hörs", en liten kram. Sen jag missade min sista tåg, och skickade meddelande, han svarade att det går bussar, och sen skrev att tänkte stanna hos dig, men sitter nu på busses, han sa "ok". Sen skrev "sovgott", han svarade "detsamma". Vad ska tänka? Tror han ville ha sex, men såg att jag kom inte mer honom, men sa att behöver lite mer tid. Nu väntar att han kommer säkert att plocka bort mig på FB. Jag vet inte, men kan ju skriva honom, men tror inte att han kommer att svara nåt. Man kan ju prova. Jag är nu så besviken om alla killar där. Nu skickade till M, om vi kan ses idag, men tror inte att han kommer att svara nåt. Eller då kommer jag se, att han har åkt till Dalarna. Jag är så himla besviken på honom, att jag vill inte träffa andra. Vill bara honom,och nu gör han såhär på mig, han vet att jag vill träffa honom seriöst., men han, jag förstår inte honom. Nu han har inte sin son, nu kan han väl svara nåt. Men han har kanske inte mer svar... Ska börja fixa hemma nu denna hylla. Nu är hemma, allt detta shopping. Köpt färg, ny matta till köket, små korgar till J rum, luftmadrassen. Nu är det lite luggnare, nu kan börja fixa, men jag kan inte. Måste öppna här en hylla, men går inte. Tar det sakta nu, men såklart vill att det ska vara klart snart. På onsdag tänkte gå till Uppsala, ska träffa en kille. Jag kan ju åka och se honom , vem vet, kanske han är värd att träffa mig. Ska ta pendel direkt dit då. Tänkte åka med bilen, men tycker det tar för mycket bensin. R läste min FB meddelande, han svarade inget, och nu hade M läst oxa min meddelande, men såklart han svarar inte. Nu är så besviken på alla just nu. Att det händer allt på en gång. Jag träffar nån, men det är bara besvikelse. Denna kille ,som träffade igår, han skulle vilja träffa mer, men han var efter bara sex, för att om han skulle varit seriös, då skulle han väl svarat nåt idag, men han skriver inte tillbaka. Och nu M, han läste min meddelande, men mobilen är tyst. Tänkte att han skriver nåt nu på kik, men nej. Han är en svin, som alla gävla idioterna. Smsa till denna spanska kille, som chattat några dagar. Han är skild nu, men han letar inte efter nån seriös tjej just nu, men han vill träffas, ta en fika, prata lite. Han vill träffa, hitta bara vänner. Vem vet, kanske det kommer att växa nåt vidare. Man vet inte aldrig. Men han skriver i sin meddelande redan "puss o kram". Man skriver inte så lätt det, om man är inte seriös. Jag förstår "kram",. men att skriva "puss"....han svarade att denna vecka passar för honom bättre. Han är 38 år, det skulle vara för mig. Jag vll inte träffa mer yngre killar. Jag vill träffa, som vet vad man vill. Jag ville lämna badoo, men nu igen kan inte. Nu är jag tillbaka, och nu kommer igen börja chatta med killarna där, jag vet. Men jag tänker på M nu, jag vet inte varför.Igår jag berättade honom också, att skulle träffat en annan kille igår, som hade träffats redan tidigare. Jag tror att han tänkte ju, att jag ville ha honom mer än honom, men det var inte så. Jag ville stanna hos honom, men h´jag vet inte,. varför han ville att jag skulle gå. Och nu är han tyst. Alla som är tysta nu efter att ha träffats, är efter bara sex, för en natt. Men jag har min N nu. Och kommer att träffas honom, när han är tillbaka nu. Och jag har bokat tid till vaxning, jag ska vaxa bort mina hår där nere. Jag har länge tänkt på det att göra det, och nu händer det. Nu tänkte åka till stranden, inte länge denna vädret. Lea också stör mig nu, berättade att ska träffa en kille, men nu det blev inget igen, vill inte prata med henne mer om mina dejter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0