6.august

Idag måste börja nu jobba hemma. Planer för idag flytta nu allt som kvar i mitten av rummet, tvätta väggar, sen ska börja spackla som behövs, sen ska få se, om kan börja grundmåla redan idag, då kan måla imorgon klar, sen torsdag är det klar. Hoppas jag det. Trött, besviken på M, på badoo, ville ta bort min bild nu där, inte logga in mer, men klarar inte. Jag känner att jag vill inte mer träffa nån där. Just nu har jag idag en dejt. Chatta igår med denna , som bor nära mig, som är nyskild, men han söker bara vän. Så igår bestämde att träffas istan ikväll. Men att bli bara vän, det kan vara bra med. Igår prata att kanske vi ska börja träna tillsammans. Vem vet, inte dålig ide. Och sen har jag imorgon en dejt , men måste åka till Uppsala. Har inte säkert sagt jag, men tror att ska åka, kan ju kolla denna kille, han såg ut ok. Nej, nu ska radera min bild, borta, då ser ingen mer mig , hur ser jag ut. Nu är det över med M. Han svarade- att jag var för på, att jag bombade honom direkt, när han hade inte svarat. Nu skrev jag allt, vad jag tyckte om honom, det var en lång meddelande, och han läste detta nu, men han svarar inget. Nu vet han , att jag var intresserad av honom, önskade lycka till, och hoppas han hittar nån annan , som kan vänta honom länge än jag kunde. Nu vet han, men det gör ont nu, för att jag gråter, jag ville så gärna börja dejta honom, men det ville han. ...nu träffar jag andra, och ska inte ge upp att hitta nån, har redan andra på gång, hittar nån bättre som kan visa sin intresse än han kunde. han var hemlig ju , ville inte öppna sig, men livet går vidare. Ikväll ska träffa en , men vi kommer bli bara vänner, inget mer nu. Och imorgon ska till Uppsala, ska träffa en till kille, och nu kanske ska träffa mer, som chatta på badoo, Men han svarade, att han har en andra liv ,inte bara badoo. Jag svarade, att jag vill inte leva mitt liv ensamma, att vill hitta nån, därför är jag på badoo. frågade om han hatar mig nu, han svarade att "nix". nu skrev om han vill fortfarande ses, då kan vi ses, men tror inte det. Vet inte om han svarar nåt, vill inte gå online igen. Vad han tänker nu om mig, när jag har sagt allt om vad tyckte om honom. Nu vet han att jag är intresserad av honom. Men han vill träffa mig mer, men varför nu helt plötsligt, han fattade nu, att jag vill ha honom. Frågade om vi kan ses ikväll eller denna vecka, han svarade att kan inte. Nästa vecka har han ingen bil. Jo, han tänker ju att vi ska åka till Sigtuna, att ha sex. Men jag väntar min tante nu. Det skulle komma denna vecka,men när. Och jag bokat ju tid för vaxning nu, om ca 2 veckor. Oj, kommer det göra ont, och vem kommer det bli, som kommer se mig utan hår där nere. Mår bättre för att veta , att M vill träffa. men jag är rädd, att han leker med mina känslorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0