8.august

Klockan är snart bara 7 på morgonen, kunde inte sova så bra. För många sakerna, som bara snurrar i huvudet. Berättade igår till Moon, att ska börja plugga. Och senare han berätta, att kanske han ska åka till Pakistan IGEN, stanna 2 månader. Han frågade om det är ok, jag sa, att vet inte, hur kommer att klara allt , med J nu, när ska börja plugga. Jag fattar inte, hur han kan börja tänka igen så, att bara tänka på sig själv. Blev så jävla arg på honom, att kommer gå socialen, eller då kommer ansöka ensamma vårdnaden för J, att han bryr inte om henne. Idag måste ringa till jobbet, berätta om att ska börja plugga nu. Vet inte hur kommer att kunna jobba. Om klarar med plugg och jobb samtidigt. Men det är bättre att kunna jobba lite, lite pengar gör inget, men behöver ju att klara mig bra. Igår M kom inte mer på badoo. Nu skrev att kan förklara allt i början, vad menade, men att han kommer svara nåt samtidigt. Han kan skicka kik sen kan komma badoo. Vet att han kommer snart att läsa denna. Tror inte att han kommer svara nåt idag på dagen, kanske senare, när A sover. Men han vill veta vad menade med allt. Det är bra, att kan säga klarare vad menade. Nu om jag förklarar honom, kan hända, att han vill inte mer att träffas. Eller då han kommer förstå, att jag vill ha honom på riktigt. Vill inte tänka på det. Måste börja måla nu. Vill fixa idag allt, sen är det gjort. Och imorgon har en dejt , men vet inte om vill gå. Jag måste få klartecken av M, att han är med mig. Sitter igen vid data. Har hunnit städa köket. Tänkte lägga matta nu äntligen, sen har dammsugit och tvättat stora mattan. Nu tänkte lämna gammal softbort på balkongen. Man kan sitta där, och äta , eller bara vara. Har kollat de fettfläckar nu, och skärit ut, spacklat, snart ska slipa, sen ska måla över lite med grundfärg, och sen kan börja att måla med färg. Det betyder att hinner inte måla idag allt klar. På lördag kan fixa de vardagsrummet, sen kan börja med J-s rum. Ville ha ju redan nu skrivbord, kollade på blocket, men finns inte plats i min bilen, kanske ska fråga M, att hjälpa med hans bilen. Jag vill att det ska vara fint nu, att känns bra. M hade läst min meddelande, nu raderade bort min bild igen. Jag tror inte att han ska kontakta mig idag nu. Om han vill nu veta min förklaring, jag vet inte. Vill inte börja ju "bomba" honom igen med mina meddelande. jag har frågat honom, han har tid, han kan skicka kik meddelande, då kan komma på badoo. Jag vet, att jag har starka känslor med honom, det är sant. Varför kan inte sova, varför tänker på honom, varför saknar honom, varför kan inte vänta, att träffa honom. varför vill inte träffa andra nu. Det är han, som snurrar i min huvudet nu hela tiden. Jag bara kan inte vara. Jag såg att M var online på badoo, och frågade, om han har tid för mig, men han svarade inget. Det är bättre att radera han igen, och glömma bort igen. Jag vill inte bomba honom, men vill bara förklara honom, varför han vill inte ge chans . Varför det är så jobbigt. Varför jag blev kär i honom, vill bara komma över honom, men hur. Nu är det Uppsala kille efter mig, vill ses, nu på måndag. jag vet inte mer om kan träffa , jag vill inte mer träffa, jag vill inte träffa igen nån, och bara bli besviken. Jag är trött på det nu. På riktigt. Jag började sakna N, skickade meddelande, och önskade på arabiska "eid Mubarak", han blev glad, och sa "tack". jag vill tillbaka honom, men hur kan jag få honom, att han ser mig som tjej, som vill vara med honom, som vill bli hans flickvän nu på riktigt. Nu vill jag bara att han ska komma tillbaka. Att få träffa honom ,och visa sina känslor, att öppna hans ögonen. Nu tänker ta honom allvar. , om vi kommer träffas. Han sa, att han vill ses, när han är tillbaka. Han sa , att han ska komma den 17 august, det är om en vecka. Jag hoppas att få träffa honom, jag vill vara bara med honom just nu. ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0