9.august

Vaken igen , kunde inte sova så bra, sovit kanske bara 5 timmar. Nu är klockan snart 7. Tänkte börja måla redan nu, då kan måla andra gång också om ca 3 timmar. Sen är det bara att torka. Efter det tänkte att åka till Ikea. Ska köpa småbord, och sen behöver stora lådorna, för J-s grejerna, som ska lämna till förrådet. i hennes rum finns många, som hon använder inte, och vill inte bara slänga heller. Så nu är det bara glömma bort M, tror han hittat nån annan nu. Igår såg honom online ca 3 timmar, han läste mitt meddelande, men svarade inget. Kanske det är bättre, börjar ju tänka själv, att han har inte visat så stort intresse,att han är intresserad av mig, men jag förstår inte varför han måste skriva, att ses, om han inte menar det allvar. Vill inte mer tänka på killarna. Nästa vecka ska träffa bara en kille i Uppsala, sen är det allt. Orkar inte bara mer, att träffa, men jag vet, att ska snart vara tillbaka där.... Äntligen har målat klart nu, och jag har halva kvar. Fattade inte att så mycket är kvar, men det kommer jag spara, för att nästa projekt blir sovrummet, men vet inte när ska fixa det. Och det känns ganska fint nu, och ljusare. Småfel ju finns, men det ser bättre ut, än tidigare. Nu tänkte åka snart till Ikea, köpa småbord, och ska se, om hittar mer nåt. Måste tänka för J också, kanske hittar nåt till hennes rum. Frågade M , om han har varit second hand butik, om det fanns skrivbordet, han svara , att han kan gå och kolla. Jag är tillbaka på badoo, jag vistte att jag ska tillbaka, men nu det finns ingen mer M, nej tack. Han kommer inte hitta ingen, om han fortsätter att vara så hemlig,det är bättre kanske. Jag vill ju hitta nån, som kan visa sina känslorna , inte vara bara så blygg, som M. La upp bilderna, men en bild ,och sen har alla andra privat bilderna, och nu väljer, med vem ska chatta. Raderar bara bort alla meddelande. Ska börja fixa mig snart. Duchat, tvättat håret, och nu ser ut , att det blir lite sol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0